مدیرکل آموزش فنی وحرفهای خوزستان عنوان کرد

پیوند آموزش و اشتغال با اجرای الگوی آموزشی بازارمحور در خوزستان مدیرکل آموزش فنیوحرفهای خوزستان گفت: پیوند زنجیره آموزش و اشتغال، الگوی آموزشی بازار محور با راهاندازی 6 کارگاه درخوزستان اجرا میشود. به گزارش سفیر شوشتر،رحمان قلاوند امروز در گفتوگو ی خود اظهار کرد: در راستای پیوند زنجیره آموزش و اشتغال، الگوی آموزشی بازارمحور با
پیوند آموزش و اشتغال با اجرای الگوی آموزشی بازارمحور در خوزستان
مدیرکل آموزش فنیوحرفهای خوزستان گفت: پیوند زنجیره آموزش و اشتغال، الگوی آموزشی بازار محور با راهاندازی 6 کارگاه درخوزستان اجرا میشود.
به گزارش سفیر شوشتر،رحمان قلاوند امروز در گفتوگو ی خود اظهار کرد: در راستای پیوند زنجیره آموزش و اشتغال، الگوی آموزشی بازارمحور با راهاندازی 6 کارگاه در خوزستان اجرا و کارآموزان هم زمان با آموزش و بعداز آن اقدام به تولید محصولاتی درقالب کارگاههای متمرکز ویا خوشهای میکنند.
وی ادامه داد: از جمله رشتههای اجرایی در این الگوی آموزشی میتوان به رشتههای بافت فرشهای تکنیکی در مرکز خواهران کوثر اهواز، پرورش قارچ، زنبورداری در مسجدسلیمان و کیف دوزی در مرکز خواهران کوثر اهواز، ایذه و دزفول اشاره کرد.
مدیرکل آموزش فنی وحرفهای خوزستان با اشاره به اینکه ظرفیت هر کارگاه 16 نفر است عنوان کرد: در این الگوی آموزشی تاکنون 22 دوره مهارتی برگزار شده و 352 نفر آموزشهای لازم را فراگرفته که از این میان 274 نفر جذب بازار کار شدهاند.
وی خاطر نشان کرد: افزایش تعداد کارگاههای تولید محور در سطح استان در دستور کار است و در سال جاری به تعداد کارگاههای موجود افزوده خواهد شد.
قلاوند تصریح کرد: طراحی مدل آموزش بازارمحور، آموزش، تولید، بازاریابی و فروش در راستای اجرای سیاستهای کلی اشتغال ابلاغی ازسوی مقام معظم رهبری، برنامه پنجم توسعه، آیین نامه نظام آموزش مهارت و فناوری و نظام صلاحیت حرفهای توسط سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور انجام پذیرفت.
وی اذعان کرد: هرکسی با علاقه و انگیزه آموزش مهارتهای فنی وحرفهای راکسب کند در جامعه بیکار نخواهد ماند.
منبع:فارس
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰