کد خبر : 1428
تاریخ انتشار : جمعه 8 فروردین 1393 - 10:32
578 views

فولاد هفته بعد قهرمان می‌ شود؟

فولاد هفته بعد قهرمان می‌ شود؟

فولاد که یکشنبه ۱۷ فروردین مسابقه ای حساس مقابل استقلال برگزار می‌ کند. در صورت پیروزی در آن مسابقه و البته توقف پرسپولیس و نفت مقابل راه آهن و گسترش فولاد یک هفته زودتر به قهرمانی لیگ دست خواهد یافت. به گزارش سفیر شوشتر به نقل از دانا، فاصله ۳ امتیازی فولاد خوزستان و پرسپولیس در

فولاد که یکشنبه ۱۷ فروردین مسابقه ای حساس مقابل استقلال برگزار می‌ کند. در صورت پیروزی در آن مسابقه و البته توقف پرسپولیس و نفت مقابل راه آهن و گسترش فولاد یک هفته زودتر به قهرمانی لیگ دست خواهد یافت.

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از دانا، فاصله ۳ امتیازی فولاد خوزستان و پرسپولیس در صدر جدول می‌ تواند منجر به قهرمانی فولاد در مسابقات هفته آینده لیگ بشود

فولاد که یکشنبه ۱۷ فروردین مسابقه ای حساس مقابل استقلال برگزار می‌ کند. در صورت پیروزی در آن مسابقه و البته توقف پرسپولیس و نفت مقابل راه آهن و گسترش فولاد یک هفته زودتر به قهرمانی لیگ دست خواهد یافت.البته این اتفاقی است که احتمال رخ دادنش در جهت عکس بیشتر است چرا که پرسپولیس و نفت مسابقاتی به مراتب ساده تر از فولاد در پیش دارد. به هر حال فراموش نکنید فولاد با استقلالی بازی دارد که غرورش جریحه دار شده و البته کور سوی امیدی هم به قهرمانی دارد، تیمی که شکست دیروز مقابل نفت قلب طرفدارانش را شکست. استقلالی ها که حالا با ۵۰ امتیاز امیدوار به معجزه هستند در صورت پیروزی در اهواز به سمت معجزه گام خواهند برداشت و البته شانس پرسپولیس را هم برای قهرمانی افزایش می‌ دهد.
استقلال در دو هفته پایانی با فولاد و تراکتورسازی مسابقه می‌ دهد و پرسپولیس با راه آهن و استقلال خوزستان که با توجه به نتیجه ضعیف امروز استقلال خوزستان و احتمال سقوط این تیم آنها در بازی پرسپولیس با تمام توان به میدان خواهند آمد.
نفت تهران هم در دو هفته پایانی با گسترش فولاد و سپاهان مسابقه می‌ دهد که البته بازی های دشواری است بخصوص بازی سپاهان که هم از جهت اعتباری و هم از جهت کسب سهمیه برای شاگردان کرانچار بسیار اهمیت دارد.
نکته جالب در این بین تیم گسترش فولاد است تیمی که در دو هفته باقیمانده با دو ضلع قهرمانی، نفت و فولاد مسابقه خواهد داد. بازی های باقیمانده مدعیان قهرمانی را یک بار دیگر مرور می‌ کنیم:
فولاد
هفته بیست و نهم ـ استقلال(میزبان)، گسترش هفته سی ام (میهمان)
پرسپولیس
هفته بیست و نهم ـ راه آهن (میزبان)، خوزستان هفته سی ام استقلال (میهمان)
نفت تهران
هفته بیست و نهم ـ گسترش فولاد (میزبان)، هفته سی ام سپاهان (میهمان)
استقلال
هفته بیست و نهم ـ فولاد (میهمان)، تراکتورسازی هفته سی ام (میزبان)
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر