ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر در خدمت خوزستان است

ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر در خدمت خوزستان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر، ظرفیت‌های این دانشگاه را در خدمت استان خوزستان دانست و گفت: بیش از ۱۰ تفاهم‌نامه کاری با نهادهای خوزستان داریم که باعث شده سازمان های بزرگ به این دانشگاه اعتماد داشته باشند. به گزارش سفیرشوشتر به نقل از آنا دکتر محمدحسین پورمحمدی به مناسبت اول خرداد سالگرد تاسیس واحد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر، ظرفیت‌های این دانشگاه را در خدمت استان خوزستان دانست و گفت: بیش از ۱۰ تفاهم‌نامه کاری با نهادهای خوزستان داریم که باعث شده سازمان های بزرگ به این دانشگاه اعتماد داشته باشند.

به گزارش سفیرشوشتر به نقل از آنا دکتر محمدحسین پورمحمدی به مناسبت اول خرداد سالگرد تاسیس واحد شوشتر در سال ۶۴  عنوان کرد: در استان خوزستان تنها دانشگاهی هستیم که پنج دانشکده مصوب و ٢٠٠ عضو هیات علمی و ٢٢٠ هزار متر فضای آموزشی داریم و از نظر زیرساخت و تجهیزات هیچ گونه کمبودی نداریم.

پورمحمدی درباره فعالیت های دانش بنیان واحد شوشتر عنوان کرد: اکنون در دانشگاه شرایطی را به وجود آورده ایم تا ایده ها و فکرهای خوب را تجاری سازی کنیم و اولویت کار خودمان را در بحث اشتغال دانشجویان قرار دادیم؛ به دنبال این هستیم که دانشجویانی که در دانشگاه تحصیل می کنند مثل رشته کشاورزی با اختیار قراردادن زمین و تجهیزات برای خود کارآفرینی و از راه درآمدشان خرج تحصیل خودشان را تهیه کنند و بعد از فارغ التحصیلی به تجربه کاری آنان کمک قابل توجهی می کند.

پورمحمدی گفت: تنها دانشگاهی در استان هستیم که علاوه بر مرکز رشد، سه مرکز تحقیقاتی را در کمتر از یک سال مصوب کردیم. این مجموعه نخستین واحد دانشگاهی است که یک پکیج بسیار کامل را در مجموعه ای امن در اختیار کل استان قرار می دهد که در جذب بیشتر توریست های داخلی و خارجی بسیار موثر خواهد بود.

رئیس واحد شوشتر با اشاره به ظرفیت بالای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر تصریح کرد: ١٢ تفاهم‌نامه کاری که برای نخستین بار در استان خوزستان بسته ایم باعث شده تا سازمان های بزرگ به این دانشگاه اعتماد داشته باشند. اعضای هیات علمی و امنای دانشگاه افراد قابلی هستند که باید با همراهی همه اعضا در تخصص های مختلف از این ظرفیت ها حداکثر بهره را برای خدمت به انقلاب و نظام به کار بگیریم.

وی افزود: در دانشکده کشاورزی واحد شوشتر، پرواربندی ۵٠ راسی با مشارکت واحد اهواز تاسیس شده و کلینیک دامپزشکی که تجهیزات پیشرفته ای دارد در دانشکده کشاورزی راه‌اندازی شده است که در نوع خود یک بیمارستان دامپزشکی خوب در شمال خوزستان به حساب می آید.

پورمحمدی از پیگیری راه اندازی رشته های پزشکی در واحد شوشتر خبر داد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر