کد خبر : 3123
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تیر 1393 - 9:39
644 views

رئیس اداره ارشاد شوشتر : در بخش موسیقی شاهد تحولی اساسی بوده‌ایم

رئیس اداره ارشاد شوشتر : در بخش موسیقی شاهد تحولی اساسی بوده‌ایم

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشترگفت: در بخش موسیقی شاهد تحولی اساسی بوده‌ایم و هنرمندان مجال ابراز هنر خود را پیدا کرده‌اند.  علی بهرامی امروز در گفتگو با سفیر شوشتر اظهار کرد: با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته در راستای توسعه فرهنگی و هنری شهرستان اظهار کرد: در بخش موسیقی در ماه‌ها و هفته‌های گذشته شاهد تحولی اساسی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشترگفت: در بخش موسیقی شاهد تحولی اساسی بوده‌ایم و هنرمندان مجال ابراز هنر خود را پیدا کرده‌اند.

 علی بهرامی امروز در گفتگو با سفیر شوشتر اظهار کرد: با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته در راستای توسعه فرهنگی و هنری شهرستان اظهار کرد: در بخش موسیقی در ماه‌ها و هفته‌های گذشته شاهد تحولی اساسی بوده‌ایم و هنرمندان مجال ابراز هنر خود را پیدا کرده‌اند.

وی افزود: در بخش ترانه نیز باید گام‌هایی زیربنایی برداشته شود و نشست‌های مشترک بین انجمن موسیقی و شعر شوشتر می‌تواند تا حد زیادی مشکلات در این بخش را کاهش دهد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر تاکید کرد: استفاده از توان پیشکسوتان ترانه‌سرا، برگزاری کلاس‌های متعدد در این زمینه، ایجاد تعامل میان شعرا و موسیقی‌دانان شوشتری و… می‌تواند تاحد زیادی مشکلات را در این بخش کاهش دهد و در تلاش هستیم تا این حلقه اتصال فراهم شود.

بهرامی افزود: انتشار مجموعه دیبا در شهرستان شوشتر باعث شده است تا مردم به بخش موسیقی گرایش بسیار زیادی پیدا کنند و این مجموعه فروش خوبی داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر