کد خبر : 6622
تاریخ انتشار : شنبه 26 اردیبهشت 1394 - 11:08
635 views

۳۰ موسسه قرآنی در شهرستان شوشتر راه‌اندازی می‌شود

۳۰ موسسه قرآنی در شهرستان شوشتر راه‌اندازی می‌شود

به گزارش سفیر شوشتر، حجت‌الاسلام سعید علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: امسال با همکاری جوانان و برنامه ریزی‌های انجام شده ۳۰ موسسه قرآنی در شهرستان شوشتر راه اندازی می‌شود. وی افزود: این مؤسسات برای خواهران و برادران در تمام مناطق شهرستان شوشتر تأسیس می‌شود. رئیس تبلیغات اسلامی شوشتر با اشاره

علی پور

به گزارش سفیر شوشتر، حجت‌الاسلام سعید علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: امسال با همکاری جوانان و برنامه ریزی‌های انجام شده ۳۰ موسسه قرآنی در شهرستان شوشتر راه اندازی می‌شود.

وی افزود: این مؤسسات برای خواهران و برادران در تمام مناطق شهرستان شوشتر تأسیس می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شوشتر با اشاره به اهمیت قرآن در زندگی و راه مقابله با جنگ نرم، بیان کرد: قرآن و عترت سبب برکت در زندگی شده و قرآن و عترت می‌تواند نقشه پلید دشمنان برای مبارزه با اسلام را خنثی کند.

وی با اشاره به زمان برگزاری این مراسم در خانه ها، گفت: برگزاری جلسات قرآنی باید در بین خانه‌ها و محلات برگزار شود تا این عطر الهی در منطقه فراگیر شود.

علیپور با اشاره به برگزاری دوره برای مربیان قرآنی، تصریح کرد: یک دوره برای اساتید قرآنی و مربیان در خرداد ماه در شهرستان شوشتر برای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی اساتید برای تفسیر اظهار کرد: در این مؤسسات یکی از مهم‌ترین برنامه‌های قرآنی تفسیر قرآن و آگاهی بیشتر از این کلام الهی است.

رئیس اداره سازمان و تبلیغات اسلامی شوشتر به برنامه‌های زیاد در سال جاری عنوان کرد: مؤسسات قرآنی که امسال راه اندازی می‌شوند برای هم اندیشی و برنامه‌های فرهنگی و قرآنی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر