۲ طرح عمرانی در شوشتر توسط استاندار کلنگ زنی شد

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری سفیرشوشتر ، عبدالحسین مقتدایی استاندار خوزستان در اولین سفر رسمی خود به شوشتر یک طرح عمرانی را کلنگ زنی کرد و از محل تقاطع غیر هم‌سطح شوشتر دیدن کرد.

استاندار خوزستان در آیین کلنگ زنی پروژه عمرانی طرح ساماندهی و احیا محدوده بند میزان اظهار کرد: افتتاح این پروژه می‌تواند چهره میراث فرهنگی و گردشگری شوشتر خیلی بهتر جلوه بدهد و در رضایتمندی مردم شوشتر و گردشگران داخلی و خارجی سهم بسزایی داشته باشد.

دکتر عبدالحسین مقتدایی افزود: تمامی سرمایه‌های انسانی و اجتماعی شوشتر که در حال حاضر در تهران ساکن هستند (انجمن‌های مقیم تهران) بخشی از سرمایه خود را به خواستگاه و زادگاه خود یعنی شوشتر برگردانند بدون کمک و همکاری مردم کاری پیش نمی‌رود .

رئیس شورای اداری خوزستان گفت: همان‌گونه که در مقطعی به بنده پست معاون وزیر نفت پیشنهاد شد ولی به خاطر استانی که در آن متولد شدم نپذیرفتم و با این استدلال که در استان خوزستان بیشتر می‌توانم مسمر ثمر باشم .

استاندار خوزستان در جمع مسئولین استانی، شهری و خبرنگاران  بیان کرد: شوشتر با توجه به  پتانسیل‌های عالی که در زمینه گردشگری دارد باید در استان خوزستان نمونه باشد ولی در این زمینه هم ما شاهد پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نیستیم که این امر همت تمام مسئولین و نیروی انسانی بسیار مستعد که در تهران ساکن هستند را می‌طلبد .

دکتر مقتدایی با اشاره به اینکه نانوایی‌های شوشتر کیفیت نان خوبی ندارند افزود  : چندی پیش از شوشتر گذر کردیم و برای صبحانه از نانوایی نان گرفتیم ولی متأسفانه نان شوشتر کیفیت مطلوب را نداشت ، باید به این مسائل این‌چنینی هم رسیدگی شود تا زمینه استقبال گردشگران داخلی و خارجی در شهرستان هموارتر شود و گردشگران با خاطره خوب شوشتر را ترک کنند .

همچنین استاندار خوزستان از محل تقاطع غیر هم‌سطح شوشتر دیدن کرد ،  استاندار خوزستان نیز کلنگ شرکت کلر سازی شوشتر نیز زده شد که آنجا  با مشارکت بخش خصوصی قرار است در آینده شروع به کار کند .

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=7311

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: