کد خبر : 5390
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 دی 1393 - 10:07
556 views

۱۵۷ فقره کمک هزینه خرید جهیزیه به مددجویان شوشتری پرداخت شد

۱۵۷ فقره کمک هزینه خرید جهیزیه به مددجویان شوشتری پرداخت شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شوشتر گفت: کمک هزینه خرید جهیزیه به ۱۵۷ نفر از دختران تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان پرداخت شد. به گزارش سفیر شوشتر، بیژن بلیوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنییم در شوشتر، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی‌ (ره)، با هدف یاری کردن محرومان و مستضعفان‌، امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شوشتر گفت: کمک هزینه خرید جهیزیه به ۱۵۷ نفر از دختران تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان پرداخت شد.

به گزارش سفیر شوشتر، بیژن بلیوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنییم در شوشتر، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی‌ (ره)، با هدف یاری کردن محرومان و مستضعفان‌، امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خودکفا کردن محرومان تشکیل شده است‌.

وی افزود: فراهم کردن امکانات لازم به منظور خود اتکاء نمودن افراد و خانواده‌های تحت حمایت و سایر نیازمندان از طریق ایجاد اشتغال، اعطای وام، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و ارائه خدمات لازم در حد امکان از وظایف کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شوشتر عنوان کرد: به ۱۵۷ نفر از دختران تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کمک هزینه خرید جهیزیه داده شد.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات مسکن بیان کرد: در بخش مربوط به تسهیلات مسکن می‌توان به بیش از ۵۰ فقره تسهیلات در زمینه تعمیر مسکن و مقاوم سازی خانه‌های روستاییان که به ترتیب ۱۵۰ میلیون ریال و ۳۵میلیون ریال به مددجویان و متقاضیان اعطا شده است، اشاره کرد.

بلیوند به اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شوشتر اشاره و بیان کرد: مبلغ ۵ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال برای ۹۱ طرح اشتغال‌زایی در موضوعات مختلفی مانند خدماتی، دامپروری، کشاورزی، خرید خودرو به مددجویان وام اعطا شده است.

وی به آموزش مددجویان در رشته‌های مختلف اشاره و گفت: به ۹۰ نفر از مددجویان تحت پوشش با هزینه بالغ بر ۲۳ میلیون ریال در رشته‌های مختلف مکانیک، کامپیو‌تر، حسابداری، برقکاری و پرورش قارچ آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ارائه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر