کد خبر : 6440
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 - 5:07
677 views

۱۳ مسجد برای برگزاری مراسم اعتکاف در شوشتر آماده شده است

۱۳ مسجد برای برگزاری مراسم اعتکاف در شوشتر آماده شده است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر گفت: تاکنون ۱۳ مسجد برای برگزاری مراسم پر فیض اعتکاف در شهرستان شوشتر آماده شده است. به گزارش سفیر شوشتر، حجت‌الاسلام سعید علی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شوشتر اظهار داشت: تاکنون ۱۳ مسجد برای برگزاری مراسم پر فیض اعتکاف در شهرستان شوشتر آماده شده است. وی افزود: ثبت

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر گفت: تاکنون ۱۳ مسجد برای برگزاری مراسم پر فیض اعتکاف در شهرستان شوشتر آماده شده است.

علی پور

به گزارش سفیر شوشتر، حجت‌الاسلام سعید علی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شوشتر اظهار داشت: تاکنون ۱۳ مسجد برای برگزاری مراسم پر فیض اعتکاف در شهرستان شوشتر آماده شده است.

وی افزود: ثبت نام در این مراسم پر فیض از امروز ۵ اسفند ماه آغاز و تا پایان هفته آماده دارد.

رئیس تبلیغات اسلامی شوشتر با اشاره به آمادگی مساجد برای پذیرش برادران و خواهران، بیان کرد: تا کنون ۹ مسجد برای خواهران و ۴ مسجد برای برادران متکف آماده شده است.

وی با اشاره به زمان برگزاری‌ این مراسم پر فیض گفت: مراسم اعتکاف همزمان با سراسر کشور از ۱۲ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در شهرستان شوشتر برگزار می‌شود.

‌علیپور با اشاره به استقبال مردم تصریح کرد: پیش بینی می‌شود با توجه به آمار ثبت نام در سال گذشته و حضور مردم در سال جاری یک هزار ۲۰۰ نفر ثبت نام کند.

وی با اشاره به آمادگی اساتید برای تفسیر اظهار کرد: اساتیدی برای آموزش روان خوانی و تفسیر قرآن و حضور مبلغین در بین معتکفین برای گفتمان دینی در اختیار خواهد بود.

‌علیپور به مقابله با جنگ نرم اشاره کرد و گفت: ما به عنوان متولیان فرهنگی با ترویج قرآن و برگزاری مراسم اعتکاف می‌توانیم جبهه‌ای برای مقابله با جنگ نرم فراهم کنیم.

رئیس اداره سازمان و تبلیغات اسلامی شوشتر با اشاره به استقبال جوانان خاطرنشان کرد: اعتکاف فرصتی طلایی به مقام قرب الهی بوده و امسال حضور مردم به ویژه جوانان و نوجوانان بسیار پر شور بوده است.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر