کد خبر : 2949
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1393 - 10:23
596 views

یک هزارم توان دفاعی کشور داعش را نابود می کند/داعش در تله گیر افتاده است و هیچ راه برگشتی ندارد

یک هزارم توان دفاعی کشور داعش را نابود می کند/داعش در تله گیر افتاده است و هیچ راه برگشتی ندارد

سید محمد سادات ابراهیم اظهار داشت:داعش که از طرف کشورهای مرتجع حمایت می شود در آینده دامن همین کشورهای حامی آنها را خواهد گرفت داعش در تله ایی گیر افتاده است که هیچ راه برگشتی ندارد عراق مثل سوریه نیست و قطعا با فتوای جهادی که ایت الله سیستانی دادند در روزهای آینده همه چیزبه

سید محمد سادات ابراهیم اظهار داشت:داعش که از طرف کشورهای مرتجع حمایت می شود در آینده دامن همین کشورهای حامی آنها را خواهد گرفت داعش در تله ایی گیر افتاده است که هیچ راه برگشتی ندارد عراق مثل سوریه نیست و قطعا با فتوای جهادی که ایت الله سیستانی دادند در روزهای آینده همه چیزبه نفع شیعیان رقم خواهد خورد.

به گزارش سفیر شوشتر، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی  در خصوص اینکه آیا حضور داعش در عراق برای ایران خطری دارد اظارش هار داشت:داعش برای ایران خطری محسوب نمی شود وقتی  امریکا بعد از سی سال مبارزه با انقلاب پای میز مذاکره با ایران زانومی زند قطعا نوچه های آن مثل داعش و…حتی تصور این را هم نخواهند کرد که به خاک ایران تعدی کنند چون می دانند که یک هزارم توان دفاعی کشور در برابر اینها استفاده شود نیست و نابود می شوند.

وی افزود:  داعش که از طرف کشورهای مرتجع حمایت می شود در آینده دامن همین کشورهای حامی آنها را خواهد گرفت داعش در تله ایی گیر افتاده است که هیچ راه برگشتی ندارد عراق مثل سوریه نیست و قطعا با فتوای جهادی که ایت الله سیستانی دادند در روزهای آینده همه چیزبه نفع شیعیان رقم خواهد خورد.

 سادات ابراهیمی تصریح کرد:تاریخ نشان داده است هر وقت شیعه در فشار بوده است همین فشارها باعث رشد وبالندگی آنها شده است درست است که امروز شیعیان عراق در شرایط سختی قرار دارند ولی در آینده این تهدیدات به یک فرصت خوبی تبدیل خواهد شد.

عضو کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی در پایان خاطر نشان ساخت:خطر اسلام امریکایی را حضرت امام بارها  گوشزد کردند و در وصیتنامه  خود در رابطه هشدار دادند که باید مراقب اسلام امریکایی باشیم شاید آن روز خیلی ها نتوانستند این حرف را هضم کنند ولی امروز برای همه مردم روشن شده است.

وی ادامه داد: امریکا و اسرائیل به دنبال این هستند تا برای جلوگیری از رشد روز افزون نظام جمهوری اسلامی ایران یک اسلام تقلبی را بازسازی کنند تا بتوانند جلوی نور اسلام ناب را بگیرند اما قطعا شکست خواهند خورد.

 نماینده مردم شوشتر خاطر نشان ساخت:با تدابیر رهبر معظم انقلاب با این که در کشورهای همسایه ایران ناامنی وجود دارد ولی در ایران  امنیت و ثبات برقرار است و دنیا فهمیده است اگر نخواهد با ایران تعامل و همکاری داشته باشد آسیب جدی  خواهد دید.

منبع:رهیاب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر