کد خبر : 8683
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1395 - 13:59
796 views

یک بام و دو هوایی در بام شوشتر

یک بام و دو هوایی در بام شوشتر

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خوزپرس حدود ۲۰روز پیش حوالی صبح یک دستگاه خودروی پراید در بام شوشتر به دلایل نامشخصی از ارتفاع به پایین دره سقوط کرد که یک سرنشین آن در دم جان باخت و سرنشین دیگر به شدت مصدوم شد. حالا شنیده ها حاکی از این است که پلیس راهور

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خوزپرس حدود ۲۰روز پیش حوالی صبح یک دستگاه خودروی پراید در بام شوشتر به دلایل نامشخصی از ارتفاع به پایین دره سقوط کرد که یک سرنشین آن در دم جان باخت و سرنشین دیگر به شدت مصدوم شد.
حالا شنیده ها حاکی از این است که پلیس راهور و پلیس راه هیچکدام حاضر به کشیدن کروکی این حادثه نیستند و اظهار می دارند که بنا به استعلام انجام شده از طرف نهادهای مربوطه این حادثه در حوزه استحفاظی آنها نیست.
براساس قانون پلیس راهور تنها به حوادث درون شهری رسیدگی می کند که براساس استعلام شهرداری این منطقه خارج از حوزه شهرداری است و از طرف دیگر پلیس راه به حوادثی رسیدگی می کند که در حوزه راه و شهرسازی باشد اما از قرار معلوم بر اساس پاسخ راه و شهرسازی به پلیس راه، این منطقه خارج از حوزه راه و شهرسازی است.
از طرف دیگر مصدوم این حادثه که با عنوان تصادفی در بیمارستان به سرمی برد،بهبود یافته و حالا برای ترخیص بیمارستان کروکی حادثه را مطالبه می کند، چیزی که نه پلیس راه و نه پلیس راهنمایی ورانندگی زیر بار آن می رود!
یک مقام آگاه در این زمینه گفت:این مشکل ناشی از اختلاف بین شهرداری و راه و شهرسازی است که پس از گزارش رسیده پیگیری برای حل آن در دستور کار فرمانداری قرار گرفته و به زودی با نشستی مشترک بین نهادهای مربوطه این منطقه تعیین تکلیف می شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر