کد خبر : 3914
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 شهریور 1393 - 7:31
663 views

فرماندار گتوند:با همدلی یکدیگر گتوند را بسازیم

فرماندار گتوند:با همدلی یکدیگر گتوند را بسازیم

با وجود کم و کاستی ها گتوند یکی از قطب های مهم گردشگری و کشاورزی استان خوزستان است.در کشاورزی بعلت عدم وجود مکانازیسیون و کشاورزی به روش ۱۰۰ سال گذشته باعث عقب افتادگی ها شده است. محمد پور  در سوابق خدمتی خود ،۳۰ سال کارمند وزارت کشور ،معاون فرماندار شوشتر و ایذه ، معاون سیاسی

با وجود کم و کاستی ها گتوند یکی از قطب های مهم گردشگری و کشاورزی استان خوزستان است.در کشاورزی بعلت عدم وجود مکانازیسیون و کشاورزی به روش ۱۰۰ سال گذشته باعث عقب افتادگی ها شده است.

محمد پور  در سوابق خدمتی خود ،۳۰ سال کارمند وزارت کشور ،معاون فرماندار شوشتر و ایذه ، معاون سیاسی فرمانداری اهواز و خرمشهر و فرماندار گتوند را دارد.

به گزارش سفیرشوشتر ، فرماندار گتوند گفت:باید از پتانسیل ها و امکانات موجود در گتوند به نحو احسنت استفاده شود از مهمترین نعمت های الهی در گتوند وجود نیروی انسانی مستعد و متعهد است ، که در سالهای گذشته با وجود پروژه سد سازی در گتوند بسیاری از جوانان در این واحد مشغول بکار بودند که پس از بهره برداری از این طرح اغلب مردم مانند گذشته به کشاورزی روی آوردند.

در کشاورزی علارغم اینکه در سال ۹۲ حدود ۸۰ میلیارد ریال بین متقاضیان کشاورزی و دامپروری توزیع شد مهمترین ایراد علمی که میتوان به کشاورزان داشت این است که از تکنولوژی و مکانازیسیون ، بعضا بدور هستند.

محمد پور افزود:با کمک نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی اختلافات ملکی که سالهای سال در روستاها مختلف باعث این شده بود که مردم نتوانند زمین ها را کشت کنند حل شد و به حول قوه الهی اکنون مردم در کنار هم به مشغول امرار معاش هستند.

وی تصریح کرد : که انشالله با پیگیری های حجه السلام سادات ابراهیمی به زودی جلسه ای با حضور مدیران کل ، در بحث کشاورزی و آب و برق در گتوند تشکیل دهیم و مشکلات عدیده مردم را در حوزه های مختلف مورد بررسی قرار دهیم.

ایشان با اشاره به اینکه با کمک مردم مشکلات گتوند حل میشود یادآور شد:با همدلی خیرین و اعتبارات سازمان تبلیغات اسلامی گتوند ۹ خانه عالم ساخته و تحویل حوزه علمیه داده شده است ، و در قسمت کمبود ها به عدم وجود دفتر هلال احمر و اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و افزود در حال حاضر با پیگیری های انجام شده و قولهایی که مدیرکل جدید هلال احمر استان داده شده به زودی شاهد تاسیس این دفتر در گتوند باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر