گرامیداشت روز درختکاری در کشت و صنعت امام خمینی(ره)

گرامیداشت روز درختکاری در کشت و صنعت امام خمینی(ره)

به گزارش سفیرشوشتر ، روز شنبه ۱۵ اسفند با حضور مدیرعامل و جمعی از کارکنان شرکت کشت و صنعت امام خمینی(ره) با کاشت نهال، مراسم گرامیداشت روز درختکاری برگزار گردید. مدیر عامل کشت و صنعت امام خمینی(ره)، پس از کاشت یک نهال با بیان اینکه درخت نماد آبادانی و شاخص سبزی و خرمی و مظهر

به گزارش سفیرشوشتر ، روز شنبه ۱۵ اسفند با حضور مدیرعامل و جمعی از کارکنان شرکت کشت و صنعت امام خمینی(ره) با کاشت نهال، مراسم گرامیداشت روز درختکاری برگزار گردید.

مدیر عامل کشت و صنعت امام خمینی(ره)، پس از کاشت یک نهال با بیان اینکه درخت نماد آبادانی و شاخص سبزی و خرمی و مظهر زندگی می باشد اظهارداشتند : که با توجه به اثرات مفید زیست محیطی و پالایش هوا توسط درختان و با توجه به هجوم مستمر ریزگردها، بایستی نسبت به توسعه فضای سبز بیش از پیش همت نمود و این کشت و صنعت بر اساس نامه استاندار محترم، توسعه درختان مثمر خرما و مرکبات که با آب و هوای منطقه سازگاری دارند را در برنامه خود قرار داده است که در مرحله اول این طرح با کاشت ۲۴ هکتار آغاز گردید.

ناصر مجدی افزود :  فضای سبز موجود حدود ۱۰۰ هکتار می باشد که شامل درختان مثمر، غیر مثمر و چمن می باشد وحدود ۱۳۰۰۰۰ اصله درخت و ۵ هکتار چمن را شامل می شود.

وی ادامه داد : روز درختکاری بهانه‌ای است برای اینکه ما به محیط زیست احترام گذشته و آنرا احیاء نمائیم و وظیفه همه ما می باشد که در حفظ و حراست از منابع طبیعی موجود و همچنین توسعه پایدار و گسترش این نعمت الهی، به عنوان یک وظیفه دینی و ملی کوشا باشیم. امید است که با تلاش در این جهت حتی با کاشتن یک نهال کوچک، منطقه ای زیبا و آباد را برای خویش مهیا کنیم که یقیناً کاری پسندیده می باشد .

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر