کد خبر : 7731
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 آذر 1394 - 6:23
644 views

کیوسک های فروش محصولات غذایی ساماندهی شود

کیوسک های فروش محصولات غذایی ساماندهی شود

به گزارش سفیر شوشتر،  آرش قنبری روز شنبه در نشست شورای سلامت وامنیت غذایی این شهرستان با اشاره به لزوم توجه به سلامت مواد غذایی در سطح شهرستان اظهارکرد: رعایت اصول و مقررات بهداشتی در این واحد ها ، پروانه کسب از شهرداری و طب کار از مرکز بهداشت از الزامات ادامه کار این واحدها می

به گزارش سفیر شوشتر،  آرش قنبری روز شنبه در نشست شورای سلامت وامنیت غذایی این شهرستان با اشاره به لزوم توجه به سلامت مواد غذایی در سطح شهرستان اظهارکرد: رعایت اصول و مقررات بهداشتی در این واحد ها ، پروانه کسب از شهرداری و طب کار از مرکز بهداشت از الزامات ادامه کار این واحدها می باشد.
وی افزود: عرضه مواد غذایی حساس از جمله فلافل و سمبوسه جلوی درب مدارس، سلامت دانش آموزان را تهدید می کند و نیاز است معلمان و مربیان مدارس ،دانش آموزان را از مضرات این نوع موادغذایی آگاه کنند.
قنبری تصریح کرد: محیط تهیه وعرضه غذا در این واحدها از نظر بهداشتی نامناسب و وضعیت مواد اولیه مورد استفاده جهت تهیه غذاهای عرضه شده ونحوه نگهداری آنها مشخص نیست .
معاون فرماندار شوشتر اضافه کرد:کیوسکهای فروش مواد غذایی باید مجهز به امکانات سرمایشی و گرمایشی بوده و بسته به نوع غذاهای عرضه شده شامل سرد، گرم و جامد تجهیزات مورد نیاز آنها متفاوت است.
وی ادامه داد:در حال حاضر برخی از دوره گردهای فروش مواد غذایی در سطح شهر مستقر هستند که اگر مجوز نداشته باشند با آنان برخورد قانونی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر