کد خبر : 5995
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اسفند 1393 - 15:58
637 views

کمیته‌های ۹گانه فرمانداری شوشتر آماده استقبال از میهمانان نوروزی است

کمیته‌های ۹گانه فرمانداری شوشتر آماده استقبال از میهمانان نوروزی است

فرماندار شوشتر گفت: تمهیدات لازم برای استقبال از میهمانان نوروزی در کمیته‌های ۹ گانه فرمانداری دیده شده و امیدواریم با حفظ حرمت ایام فاطمیه به خوبی مراسمات مختلف برگزار شود. به گزارش سفیرشوشتر به نقل از  خبرگزاری تسنیم ، حیدر نجفی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی کامل برای استقبال از میهمانان نوروزی اظهار

فرماندار شوشتر گفت: تمهیدات لازم برای استقبال از میهمانان نوروزی در کمیته‌های ۹ گانه فرمانداری دیده شده و امیدواریم با حفظ حرمت ایام فاطمیه به خوبی مراسمات مختلف برگزار شود.

به گزارش سفیرشوشتر به نقل از  خبرگزاری تسنیم ، حیدر نجفی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی کامل برای استقبال از میهمانان نوروزی اظهار داشت: همه تمهیدات لازم برای استقبال از میهمانان نوروزی در کمیته‌های ۹ گانه فرمانداری دیده شده و امیدواریم با حفظ حرمت ایام فاطمیه به خوبی مراسمات مختلف برگزار شود.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های بزرگ کشاورزی در شهرستان شوشتر اظهار داشت: این طرح‌ها هم اکنون با پیشرفت خوبی در حال اجرا هستند و انتظار می‌رود با بهره برداری از این طرح‌ها گامی موثر جهت ایجاد اشتغال در منطقه برداشته شود.

وی افزود: روند اجرای طرح‌های بهسازی و آسفالت جاده‌های شهری و روستایی در سال ۹۳ با پیشرفت خوبی انجام شد و اخیرا نیز در جلسه مشترک با مدیرکل راه و شهرسازی در این زمینه به توافقات خوبی دست یافته‌ایم.

فرماندار شوشتر با اشاره به سایت مسکن مهر شوشتر به عنوان یکی از سایت‌های بر‌تر استان یاد کرد و افزود: خوشبختانه در سال ۹۳اقدامات قابل قبولی درباره رفع مشکلات این سایت صورت گرفت.

رئیس شورای اداری شهرستان شوشتر با اشاره به مسابقات ورزشی و فرهنگی در سال ۹۳ گفت: امیدواریم سال جدید را مسئولان بهتر آغاز کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر