کد خبر : 5815
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 بهمن 1393 - 11:25
642 views

کمیته‌های استقبال از مسافران نوروزی در شوشتر تشکیل شد

کمیته‌های استقبال از مسافران نوروزی در شوشتر تشکیل شد

فرماندار شوشتر گفت: ۹ کمیته تخصصی جهت خدمات رسانی به میهمان نوروزی در شوشتر تشکیل شده است. به گزارش  سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم، حیدر نجفی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه شوشتر یکی از شهرهای تاریخی کشور محسوب می‌شود پیش بینی می‌شود گردشگران زیادی

فرماندار شوشتر گفت: ۹ کمیته تخصصی جهت خدمات رسانی به میهمان نوروزی در شوشتر تشکیل شده است.

به گزارش  سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم، حیدر نجفی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه شوشتر یکی از شهرهای تاریخی کشور محسوب می‌شود پیش بینی می‌شود گردشگران زیادی همچون سال‌های گذشته از آثار تاریخی این شهر بازدید کنند.

وی افزود: در همین راستا ۹ کمیته تخصصی شامل، امداد و نجات، انتظامی و ترافیک، بهداشت و محیط زیست، نظارت و تنظیم بازار، آمار و اطلاع رسانی، حمل و نقل، هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، اسکان و رفاه، ارزیابی و رسیدگی به شکایات، جهت خدمات رسانی به میهمان نوروزی تشکیل شده است.

فرماندار شوشتر با توجه به آماده سازی سایت‌های گردشگری بیان کرد: روشنایی و پاک‌سازی محوطه‌های تاریخی در دستور کار این ستاد قرار گرفته و محوطه بند میزان قبل از سال جدید نور‌پردازی می‌شود.

نجفی در این جلسه با اشاره به چاپ «کتاب شهر» گفت: در این کتاب معرفی آثار تاریخی، اماکن مذهبی، معرفی مشاهیر و راهنمای گردشگری گنجانده شده است.

وی با اشاره به آماده سازی دستگاهای اجرایی، خاطر نشان کرد: پاک‌سازی و آماده سازی ورودی‌های شهر، تقویت اورژانس‌ها و پایگاه‌های بین جاده‌ای، نظارت دقیق بر عرضه میوه و محصولات غذایی، تأمین نقدینگی خودپردازهای سطح شهر و تدابیری برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر