کد خبر : 2256
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 - 21:55
683 views

کفاشیان :هیچ چیز بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان جعلی نیست

کفاشیان :هیچ چیز بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان جعلی نیست

رییس فدراسیون فوتبال ایران درواکنش به شایعات اخیر درخصوص چند بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت : ما تمام مدارک تیم فولاد را بررسی کردیم وهیچ چیز جعلی در آنها پیدا نکردیم . به گزارش سفیر شوشتر به نقل از سایت باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان، علی کفاشیان که در غرفه فدراسیون فوتبال در نمایشگاه

رییس فدراسیون فوتبال ایران درواکنش به شایعات اخیر درخصوص چند بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت : ما تمام مدارک تیم فولاد را بررسی کردیم وهیچ چیز جعلی در آنها پیدا نکردیم .

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از سایت باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان، علی کفاشیان که در غرفه فدراسیون فوتبال در نمایشگاه بین المللی کتاب حاضر شده بود، در پاسخ به سوالی در خصوص مذاکره با حسین فرکی، سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت:کی روش بهترین مربی است که می تواند کارش را با ایران ادامه دهد. اما او درخواست کرده که حقوقش ۴۰ درصد افزایش پیدا کند که با احتساب با پول دستیارانش حدود ۴.۵ میلیون دلار می شود. اولویت اول ما کی روش است و اگر بودجه لازم را بتوانیم فراهم کنیم یا از نظر مالی با او توافق کنیم او را نگه می داریم.

کفاشیان همچنین مذاکره فدراسیون با حسین فرکی را تکذیب کرد و گفت: ما هنوز با هیچ کسی برای تیم ملی مذاکره نکرده ایم و همان طور که گفتم اولویت اول ما کی روش است.

علی کفاشیان در پایان درباره ماجرای کارت معافیت چند بازیکن فولاد که از سوی برخی از جریانات شایعه شده که جعلی هستند، اظهار کرد: ما تمام مدارک بازیکنان باشگاه فولاد خوزستان را بررسی کردیم و هیچ چیز جعلی در آن ها پیدا نکردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر