کد خبر : 5884
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 اسفند 1393 - 17:34
550 views

کشت و صنعت کارون به تعهدات خود به مردم عمل کند

کشت و صنعت کارون به تعهدات خود به مردم عمل کند

رئیس شورای شهرستان شوشتر گفت: کشت و صنعت کارون به تعهدات خود به مردم عمل نکرده و اکنون جوابی نداریم که به مردم بدهیم. به گزارش  سقیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم، در حاشیه بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از کشت و صنعت کارون شوشتر محمد حافظی‌زاده اظهار داشت: احساس ما این است که مسئولان بانک

رئیس شورای شهرستان شوشتر گفت: کشت و صنعت کارون به تعهدات خود به مردم عمل نکرده و اکنون جوابی نداریم که به مردم بدهیم.

به گزارش  سقیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم، در حاشیه بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از کشت و صنعت کارون شوشتر محمد حافظی‌زاده اظهار داشت: احساس ما این است که مسئولان بانک کشاورزی از تحولات موجود در کشت و کارون شوشتر مطلع نیستند.

وی افزود: ما در بین مردم هستیم و این از دید مردم است و با توجه به مراجعات و شکایات مردم ما باید از حقوق آن‌ها دفاع کنیم.

رئیس شورای شهر شوشتر بیان کرد: کشت و صنعت کارون به تعهدات خود به مردم عمل نکرده و اکنون جوابی نداریم که به مردم بدهیم.

وی عنوان کرد: هر شرکتی که در یک منطقه احداث می‌شود باید انتظارات مردم را برآورده کند این شرکت هم بر شهرسازی ما تاثیر گذاشته است.

حافظی‌زاده تصریح کرد: شرکتی که تمام اقتصاد یک منطقه را تحت تاثیر خود قرار داده بود اکنون بیکاری شوشتر را به بالای ۴۴ درصد رسانده است.

رئیس شورای شهرستان شوشتر عنوان کرد: واگذاری زمین‌های کشاورزی تحت تملک این شرکت به افراد غیر بومی به افزایش بیکاری در منطقه کمک کرده است.

وی به جذب نیروی بازنشسته اشاره کرد و افزود: جذب نیروهای بازنشسته در این شرکت تا کی باید ادامه داشته باشد، آیا جوان متخصص و بومی در منطقه وجود ندارد؟

حافظی‌زاده خاطر نشان کرد: اشتغال و استخدام در این شرکت باید اولویت مهم و اساسی این شرکت باشد و حقوق شهروندی مردم پرداخت شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر