کد خبر : 9502
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 - 4:43
524 views

امام جمعه شوشتر؛

کاهش اتکای ۶۶ درصدی بودجه سال ۹۹ به نفت نقطه قوت است

کاهش اتکای ۶۶ درصدی بودجه سال ۹۹ به نفت نقطه قوت است
امام جمعه شوشتر گفت: یکی از نقاط قوت بودجه سال آینده کل کشور کاهش ۶۶ درصدی بودجه از محل فروش نفت است که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب روی آن تاکید فراوانی داشته اند.؛

حجت‌الاسلام شکرا… سلیمانی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شوشتر در مسجد جامع این شهر بیان کرد: نقطه قوت دیگر در بودجه سال آینده کشور که برای بررسی به مجلس شورای اسلامی ارایه شده، افزایش هفت درصدی در بخش پرداختیهای رفاهی است.

وی افزود:اما از نقاط ضعف این بودجه نیز می‌توان به افزایش ۸۲ درصدی وابستگی به فروش اوراق مالی ، افزایش ۱۶ درصدی حامل های انرژی ، افزایش پنج ونیم برابری فروش دارایی ها و شرکت های دولتی و تورمی بودن بودجه سال ۹۹ است که مخارج بیشتر از درآمد است و با اقتصاد مقاومتی سازگار نیست.

امام جمعه شوشتر در ادامه درباره انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی که دوم اسفند برگزار می شود گفت: تقوا دارای دو جنبه فردی و اجتماعی است که یکی از مهم ترین جنبه های اجتماعی آن تقوا در انتخابات است.

وی ادامه داد:هیات های اجرایی و نظارت انتخابات باید مصالح نظام ، کشور و مردم را بر سلیقه شخصی خود ترجیح دهند تا مبادا فرد اصلحی به دلیل مسایل شخصی و جناحی رد صلاحیت، یا برعکس فرد فاقد صلاحیتی تایید شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر