کد خبر : 8083
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردین 1395 - 5:28
823 views

بازگشت با کت و شلوار و شعار ۲۵۰ هزار تومانی

بازگشت با کت و شلوار و شعار ۲۵۰ هزار تومانی

به گزارش سفیرشوشتر و به نقل از سایت انتخاب ،  اخبار رسیده حاکی از آن است که تیم انتخاباتی محمود احمدی نژاد فعالیت خود را برای حضور در رقابتهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اغاز کرده است. برپایه این اخبار مشاوران تبلیغاتی احمدی نژاد پس از شکست سهمگین اصولگرایان در انتخابات هفتم اسفندماه گذشته به وی

به گزارش سفیرشوشتر و به نقل از سایت انتخاب ،  اخبار رسیده حاکی از آن است که تیم انتخاباتی محمود احمدی نژاد فعالیت خود را برای حضور در رقابتهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اغاز کرده است.
برپایه این اخبار مشاوران تبلیغاتی احمدی نژاد پس از شکست سهمگین اصولگرایان در انتخابات هفتم اسفندماه گذشته به وی توصیه کرده اند، پیش از انکه جریان اصولگرایی از شوک خارج شود فعالیتهای انتخاباتی خود را اغاز کند تا اصولگرایان را در برابر یک کار انجام شده قرار دهد.
البته پیش از برگزاری انتخابات نیز، با انتشار نتایج نظرسنجی هایی که نشان می داد پایگاه اجتماعی احمدی نژاد حدود بیست درصد و دوبرابر پایگاه اجتماعی اصولگرایان است، جریان پایداری و نزدیک به احمدی نژاد وی را تنها گزینه اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری دانسته بودند.
گفته می شود تیم انتخاباتی احمدی نژاد براساس تجربه ناموفق نزدیکی به طبقه متوسط در دوسال اخر دولت وی، ایجاد دوقطبی فقیر و غنی را بعنوان ایده اصلی انتخابات برگزیده اند.
براساس این ایده، هدف اصلی احمدی نژاد جذب ارا حاشیه نشینان و طبقات محروم خواهد بود. او قصد دارد با طرح شعار ٢۵٠ هزارتومانی دست کم دوازده میلیون رای طبقات محروم را جذب کند.
اگرچه احمدی نژاد در زمان مجلس هشتم نتوانسته بود مجوز یارانه ٢۵٠ هزارتومانی را دریافت کند و تنها توانست ۴۵ هزار تومان یارانه بدهد اما به اعتقاد تیم احمدی نژاد، در صورت پیروزی وی در انتخابات، مجلس قادر به مخالفت با شعار اصلی او نخواهد بود.
در این شرایط و با توجه به چندین دوره ناکامی قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری بنظر می رسد گزینه اصلی اصولگرایان برای حضور در انتخابات احمدی نژاد باشد.
تیم انتخاباتی احمدی نژاد جسارت و مهارت وی در مناظرات را از عوامل اصلی افزایش احتمال پیروزی وی می دانند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر