کد خبر : 7315
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهریور 1394 - 12:12
682 views

کارخانه تولید کلر و مواد پتروشیمی در شهرستان شوشتر کلنگ زنی شد

کارخانه تولید کلر و مواد پتروشیمی در شهرستان شوشتر کلنگ زنی شد

حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سفیر شوشتر، اظهار داشت: کارخانه تولید کلر و مواد پتروشیمی شوشتر با حضور استاندار خوزستان ومعاون صنایع کوچک و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و سایر مسئولین استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد. وی افزود: این پروژه با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ‌تومان وتوسط بخش خصوصی ایجاد

حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سفیر شوشتر، اظهار داشت: کارخانه تولید کلر و مواد پتروشیمی شوشتر با حضور استاندار خوزستان ومعاون صنایع کوچک و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و سایر مسئولین استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد.

وی افزود: این پروژه با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ‌تومان وتوسط بخش خصوصی ایجاد و نقش به سزایی در رفع بیکاری جوانان در شهرستان شوشتر و گتوند دارد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند بیان کرد: با توجه به زیرساخت‌های لازم در شهرستان شوشتر از جمله گاز و شهرک صنعتی شماره ۲ شرایط لازم جهت انجام سرمایه گزاری مهیا است.

وی با اشاره به پتانسیل‌های شهرستان شوشتر گفت: در شهرستان شوشتر پتانسیل‌های لازم جهت احداث کارخانه و شرکت‌ها وجود دارد و مسئولان شهرستان‌های شوشتر و گتوند آمادگی خود جهت همکاری با سرمایه گذاران اعلام می‌کنند.

سادات ابراهیمی تصریح کرد: با توجه به بومی بودن سرمایه‌گذار در این پروژه تاکید شده است نیروی انسانی باید از جوانان شهرستان‌های شوشتر و گتوند تأمین شود.

نماینده مردم شوشتر و گتوند به ساماندهی بند میزان اشاره و عنوان کرد: یکی دیگر از پروژه‌های شهرستان شوشتر ساماندهی بند میزان با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال و دیگری کلنگ زنی پروژه تقاطع غیر هم‌سطح بلوار علامه شیخ شوشتری بوده که توسط استاندار خوزستان کلنگ زنی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر