چهارمین جلسه ی شورای فرهنگ عمومی شوشتر در سال ۹۳ برگزار شد.

به گزارش سفیر شوشتر، علی بهرامی دبیر شورای فرهنگ عمومی شوشتر با اعلام این خبر گفت : از مهمترین مباحث انجام یافته در این جلسه ، برنامه ریزی برای هرچه باشکوه تر برگزار کردن راهپیمایی روز قدس با توجه به جنایات اخیر اسراییل غاصب علیه فلسطینیان بود.

حجت الأسلام والمسلمین سلیمانی رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر نیز با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی عید سعید فطر و برپایی نماز باشکوه عید گفت: در جلسه ای جداگانه به همین منظور مقدمات کار را فراهم می کنیم تا شاهد حضوری یکپارچه و متحد برای اقامه ی نماز عید در شهرستان داشته باشیم.

ایشان در ادامه با توجه به لزوم پرداختن به امر مطالعه و ساماندهی و ترویج فرهنگ کتابخوانی گفتند: با توجه به اینکه بسیاری از ادارات و نهادهای شهرستان ، دارای نیروی جوان و بالنده و رو به رشد می باشندبایستی هیئتی مرکب از آموزش و پرورش، دانشگاه، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی ، حوزه ی علمیه ، اداره ی تبلیغات ، میراث فرهنگی ، ارشاد اسلامی و شبکه ی بهداشت و درمان تشکیل گردد و راهکارهای جذب مخاطب در کتابخانه ها و بالابردن آمار کتاب خوان ها و کتابخوانی مورد بررسی قرار گیرد.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=3392

۱ نظر

  • از این همه جلسه خسته نمی شوند. در شهر فرهنگ عمومی مشکلی ندارد که این بدگان خدا حل نکردند. چرا از خبرنگاران و از نخبگان جامعه دعوت نمی کنند. آیا چند نفر که پست و مقام رابه هر وسیله ای گرفتند راه حلی برای مشکلات فرهنگی شوشتر اراده می دهند .

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: