پیگیر شکایت خود از وزارت راه و شهرسازی هستم

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: در حادثه کشته شدن تعدادی در مسیر صالح‌شهر در زمستان سال گذشته پیگیر شکایت از وزارت راه و شهرسازی هستم.

به گزارش سفیر شوشتر،حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز  اظهار کرد: در جریان حادثه مینی‌بوس جاده صالح‌شهر در زمستان سال ۹۲ از مقامات وزارت راه و شهرسازی شکایت کرده‌ام و این شکایت تحویل دادستان شهرستان گتوند شده است.

وی افزود: در جریان این شکایت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گتوند مدیر راه و شهرسازی شهرستان گتوند را احضار کرده و از وی درباره مسائل موجود بازجویی شده است.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به جد پیگیر این شکایت هستم و از این شکایت نیز صرف نظر نشده است ولی در کنار این شکایت نیز به دنبال رفع مشکل در این جاده هستم.

*وزارت راه و شهرسازی تعلل می‌کند

سادات ابراهیمی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در ماه‌های گذشته برای رفع مشکل در این زمینه تاکید کرد: برای رفع مشکل در این منطقه پیگیری‌های زیادی انجام شده است و حتی معاون اعتبارات وزارت راه و شهرسازی به این شهرستان سفر کرد و از نزدیک در جریان مشکلات جاده صالح‌شهر قرار گرفت.

وی تاکید کرد: همه مسائل برای آغاز به کار این پروژه مهیا شده ولی وزارت راه و شهرسازی برای آغاز کار تشریفات اداری را بهانه کرده است که می‌شد با ترک تشریفات اداری از اتفاق چنین حوادثی جلوگیری کرد.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=1764

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: