کد خبر : 7550
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 - 11:15
672 views

پیکر دومین شهید مدافع حرم شوشتر تشییع می‌شود

پیکر دومین شهید مدافع حرم شوشتر تشییع می‌شود

به گزارش سفیر شوشتر، حسین احسان‌بخش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: شهید مجید مختاربند دومین شهید مدافع حرم شوشتر است که در روزهای گذشته دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سوریه به شهادت رسید. وی افزود: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مختاربند صبح روز دوشنبه ۲۷ مهرماه همزمان با چهارمین

به گزارش سفیر شوشتر، حسین احسان‌بخش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: شهید مجید مختاربند دومین شهید مدافع حرم شوشتر است که در روزهای گذشته دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سوریه به شهادت رسید.

وی افزود: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مختاربند صبح روز دوشنبه ۲۷ مهرماه همزمان با چهارمین روز از ماه محرم از ساعت ۸ صبح در شوشتر آغاز می‌شود و مردم و مسئولان این شهرستان پیکر فرزند رشید خود را بدرقه می‌کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شوشتر گفت: پیکر مطهر شهید مختاربند صبح روز جمعه هفته پیش در تهران تشییع شد  و عصر امروز نیز از طریق فرودگاه اهواز وارد خوزستان می‌شود تا در آیین‌هایی باشکوهی تشییع شود.

احسان‌بخش در ادامه عنوان کرد: شهید هادی کجباف نخستین شهید مدافع حرم شوشتر است که به همراه شهید روزبه هلیسایی و شهید حسین بادپا در تاریخ ۳۱ فروردین ماه امسال در سوریه شهادت رسید و پیکر پاکش بعد از حدود ۲ ماه به میهن بازگشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر