کد خبر : 3184
تاریخ انتشار : جمعه 13 تیر 1393 - 8:57
697 views

پینوکیو برای زمستان در راه، رونمایی شد/+تصاویر

پینوکیو برای زمستان در راه، رونمایی شد/+تصاویر

آئین رونمایی ازکتاب«پینوکیو برای زمستان در راه»،اثر شاعر نوجوان بهروز موری صبح امروز طی مراسمی(البته طبق معمول جلسات در شوشتر باحدود۴۵ دقیقه تأخیر)با حضورعلاقه مندان به شعر و ادب پارسی در سالن اندیشه  شوشتر برگزار شد. به گزارش سفیر شوشتر،علی بهرامی کهیش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشترهدف از برگزاری این مراسم را تشویق

آئین رونمایی ازکتاب«پینوکیو برای زمستان در راه»،اثر شاعر نوجوان بهروز موری صبح امروز طی مراسمی(البته طبق معمول جلسات در شوشتر باحدود۴۵ دقیقه تأخیر)با حضورعلاقه مندان به شعر و ادب پارسی در سالن اندیشه  شوشتر برگزار شد.

به گزارش سفیر شوشتر،علی بهرامی کهیش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشترهدف از برگزاری این مراسم را تشویق نویسندگان و شاعران و معرفی آثار آنان به جامعه عنوان کرد.

2

در خلال این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم ظاهری استاد دانشگاه و محمد باقر محب شاعر معاصر و بنام شوشتر،طی سخنانی کوتاه و به اختصار در خصوص شعر و ادبیات فارسی به سخنرانی پرداختند و از بهروز موری شاعر نوجوان و خالق کتاب پینوکیو برای زمستان در راه،تجلیل و قدر دانی بعمل آمد.

4 3

این راهم بدانید که کتاب« پینوکیو برای زمستان در راه» با موضوع شعر نو در ۵۴ صفحه و با تیراژیک هزار و یکصد نسخه توسط انتشارات الهام اندیشه به چاپ رسیده، واولین اثراین شاعر نوجوان و خوش قریحه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر