پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شوشتر برگزار شد

به گزارش سفیر شوشتر، پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شوشتر با محور برنامه ریزی در خصوص دهه کرامت و دهه ولایت تشکیل شد.

در این جلسه که در دفتر امام جمعه شوشتر برگزار شد اداره تبلیغات اسلامی به عنوان دبیرخانه ی برگزاری اعیاد دهه کرامت و ولایت تعیین و حجت الأسلام سعید علی پور به عنوان دبیر این برنامه انتخاب شد.

همچنین با توجه به فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت شهدای فاجعه ی منا و به منظور بهتر برگزار کردن این مراسم ، دبیرخانه ای در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر برپا و علی بهرامی به عنوان دبیر برگزاری مراسم برگداشت شهدای منا انتخاب شد.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر در جلسه ی پنجم این شورا با اشاره به اهمیت برگزاری اعیاد دهه ولایت و کرامت گفت: با توجه به نزدیک بودن زمان برگزاری سالگرد شهادت حجاج منا ، باید طوری برنامه ریزی شود که برنامه های مصوب برای بزرگداشت این شهدا ، تا قبل از برگزاری مراسم عید قربان و نماز عید برگزار شود.

امام جمعه و فرمانده قرارگاه فرهنگی شوشتر در ادامه با اشاره به کارکرد و فعالیت کمیته های زیر مجموعه ی شورای فرهنگ عمومی شوشتر گفت: همه اعضای شورا می توانند درکمیته های زیرمجموعه فعالیت داشته و به ارتقاء کیفی آنها کمک کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر تصریح کرد: انجام فعالیت های فرهنگی توسط کمیته ها ، از جمله کمیته ی بانوان یا جوانان و از این قبیل هیچگونه منافاتی با برنامه ها و سیاست های کاری ارگان ها و نهادهای دیگر در سطح کشور و استان ندارد و همه در راستای نیل به اهداف مقدس فرهنگی نظام جمهوری اسلامی گام برمی دارند.

علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر نیز در حاشیه ی این جلسه گفت: با توجه به اهمیت کمیته های زیر مجموعه شورای فرهنگ عمومی و نقش و کارکرد آنها در تصمیم سازی های فرهنگی ، مصوب شد تا کمیته ها نسبت به ارایه ی پیشنهادهای موثر فرهنگی در قالب طرح های فرهنگی اقدام و با ارایه به دبیرخانه ی شورای فرهنگ عمومی شهرستان نسبت به تصویب آنها اقدام نمایند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شوشتر از ادارات و سازمانهایی که امور مرتبط با جوانان را عهده دار هستند خواست تا طرح های پیشنهادی ارتقاء فرهنگی امور جوانان را با نگاه بومی سازی ، جهت تصویب و اجرا به دبیرخانه ی شورای فرهنگ عمومی شوشتر ارسال نمایند.

گفتنی است دراین جلسه حجت الأسلام حمیدرضا سبزی به عنوان دبیر کمیته نمازجمعه ی شهرستان انتخاب و قرار شد تا قبل از پایان مردادماه ، جلسه ی کمیته ی مربوطه برگزار و شروع به کار کند.

 

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=8431

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: