پروژه تأمین آب شرب ۳ روستای شوشتر به بهره برداری رسید

پروژه تأمین آب شرب ۳ روستای شوشتر به بهره برداری رسید

به گزارش سفیر شوشتر ، عملیات آبرسانی به سه روستای شیخ شمس‌الدین، پیر دالو، و تخت قیصر در بخش مرکزی این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان محلی و استانی به بهره‌برداری رسید. ارژنگ محمدی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: در این پروژه آبرسانی به روستاهای شیخ شمس‌الدین، پیر دالو، و تخت قیصر توسط حوضچه

به گزارش سفیر شوشتر ، عملیات آبرسانی به سه روستای شیخ شمس‌الدین، پیر دالو، و تخت قیصر در بخش مرکزی این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان محلی و استانی به بهره‌برداری رسید.

ارژنگ محمدی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: در این پروژه آبرسانی به روستاهای شیخ شمس‌الدین، پیر دالو، و تخت قیصر توسط حوضچه های تأسیسات آب شهری منطقه گلزار شهدا تأمین می شود.

وی در ادامه افزود: عملیات آبرسانی به این روستاها از طریق ۴٫۵ کیلومتر خط انتقال لوله گالوانیزه ۶ اینچ انجام شده، همچنین احداث موتورخانه، تهیه و نصب پمپ، الکترو پمپ، دستگاه کلریناتور، ایجاد شبکه برق، اشتراک و ترانس از دیگر اقداماتی هستند که در عملیات اجرایی این پروژه انجام شده است.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شوشتر تصریح کرد: برای اجرای پروژه تأمین آب شرب این سه روستا ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شد که از محل اعتبارات داخلی آب و فاضلاب روستایی خوزستان تأمین شده است.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: این پروژه که از شهریورماه سال جاری آغاز شده بود با تلاش پرسنل و نیروهای زحمتکش اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان در کمتر از چهار ماه به بهره‌برداری رسید و مردم این روستاها از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

به گزارش سفیر شوشتر،  در این مراسم حجت‌الاسلام سید محمدسادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، درویشعلی کریمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان و نیز سایر مسئولان محلی حضور داشتند.

روستاهای شیخ شمس‌الدین، پیردالو، و تخت قیصر با دارا بودن یک‌هزار و ۱۰۰ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۵ هزار و ۵۰۰ نفر در بخش مرکزی شهرستان شوشتر قرار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر