کد خبر : 7266
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهریور 1394 - 4:44
655 views

پروژه‌های شهرستان شوشتر فردا با حضور معاون عمرانی استانداری خوزستان افتتاح می شود

پروژه‌های شهرستان شوشتر فردا با حضور معاون عمرانی استانداری خوزستان افتتاح می شود

به گزارش سفیر شوشتر، حیدر نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: ۲۵ پروژه در هفته دولت در شهرستان شوشتر با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد. وی با اشاره به طرح تسطیح اراضی در شهرستان شوشتر تصریح کرد: در حال حاضر فازهای ۱، ۲ و ۳ طرح تسطیح اراضی در

به گزارش سفیر شوشتر، حیدر نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: ۲۵ پروژه در هفته دولت در شهرستان شوشتر با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به طرح تسطیح اراضی در شهرستان شوشتر تصریح کرد: در حال حاضر فازهای ۱، ۲ و ۳ طرح تسطیح اراضی در بخش میان آب انجام گرفته و فاز‌های ۵ و ۶ آن نیز در حال حاضر توسط سازمان آب و برق خوزستان و موسسه نگار نصر در حال انجام است.

نجفی به ویژه برنامه‌های این هفته اشاره کرد و عنوان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، حضور در نمازجمعه ونشست‌های چهره به چهره مسئولان با مردم از دیگر برنامه‌ها در هفته دولت است.

وی به جذب به موقع اعتبارات اشاره کرد و گفت: روند اجرای پروژه‌ها با جذب اعتبارات باعث شد تکمیل و انجام پروژه‌ها به موقع انجام شود.

فرماندار شوشتر به زمان افتتاح پروژه‌ها در شهرستان شوشتر اشاره کرد و اظهار داشت: افتتاح پروژه‌های شهرستان شوشتر یکشنبه ۸ شهریور با حضور معاون عمرانی استانداری خوزستان از ورودی شهرستان شوش‌تر تا گوریه انجام می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر