شماره : 11381
24 / 11 / 1402 - 4:23

آملازاده مدیرکل اسبق بحران استانداری خوزستان؛

ورود افراد کاردان به مجلس باندهای مافیایی و آقازاده ایی را برخواهد چید

محمدرضا آملازاده فرماندار اسبق شهرهای مختلف استان و مدیرکل اسبق بحران در دوره استانداران مقتدایی و حجازی اظهار داشت: تا انتخابات مجلس دوازدهم کمتر از ۲۰ روز فرصت داریم و می طلبد، کاندیداها با معرفی برنامه ها، اهداف و ایده های خود و همچنین حضور در بین مردم، باعث انتخاب آگاهانه و پرشورتر شدن انتخابات

محمدرضا آملازاده فرماندار اسبق شهرهای مختلف استان و مدیرکل اسبق بحران در دوره استانداران مقتدایی و حجازی اظهار داشت: تا انتخابات مجلس دوازدهم کمتر از ۲۰ روز فرصت داریم و می طلبد، کاندیداها با معرفی برنامه ها، اهداف و ایده های خود و همچنین حضور در بین مردم، باعث انتخاب آگاهانه و پرشورتر شدن انتخابات شوند.

وی ادامه داد:  اگرچه ضرورت حضور طیف‌های مختلف مردم در مجلس ضروریست لکن نتیجه کار در اداوار مختلف  نشان می‌دهد اگر اکثریت مجلس افراد کاردان و متخصص و مجرب و شجاع که سابقه اجرایی قابل قبول و قابل دفاعی داشته باشند حضور پیدا کنند حل مشکل معیشتی مردم قابل دسترس خواهد بود.

مدیرکل اسبق بحران استانداری خوزستان در پایان گفت: انتخابات اگاهانه می تواند گره بسیاری از مشکلات را باز کند و همچنین منجر به  برچیدن باندهای مافیایی و باندهای آقازاده ایی خواهد شد.

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری سفیر شوشتر طی شماره 11381 توسط سفیر شوشتر و در روز سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت 04:23:02
© Copyright 2024 http://safirshushtar.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 11378
24 / 11 / 1402 - 4:14

در حال حاضر ۱۰ درصد از سهم تولید کل فولاد کشور به کارخانه فولاد روهینا اختصاص دارد/ چون دل بنده با دزفول بود ، این کارخانه را از خرمشهر به دزفول انتقال دادیم

محمد جابریان در گفت و گو با خبرنگار دزآفاق در پاسخ به این سوال که برادران جابریان قبل از احداث کارخانه فولاد روهینا در چه حیطه ای فعالیت داشتند، اظهار کرد: حیطه فعالیت ما در ابتدا تجارت فولاد بود و در ادامه از تجارت فولاد وارد عرصه تولید فولاد شدیم.؛

به گزارش سفیرشوشتر به نقل از دزآفاق، محمد جابریان در گفت و گو با خبرنگار دزآفاق در پاسخ به این سوال که برادران جابریان قبل از احداث کارخانه فولاد روهینا در چه حیطه ای فعالیت داشتند، اظهار کرد: حیطه فعالیت ما در ابتدا تجارت فولاد بود و در ادامه از تجارت فولاد وارد عرصه تولید فولاد شدیم.

وی افزود: در حال حاضر ۱۰ درصد از سهم تولید کل فولاد کشور به کارخانه فولاد روهینا اختصاص دارد.

رئیس هیئت مدیره کارخانه فولاد روهینا دزفول در پرسش به سوالی که  چرا از میان همه شهرهای ایران و خوزستان شهرستان دزفول را برای راه اندازی این شرکت انتخاب کردید؛ عنوان کرد: ما از اوایل انقلاب در استان خوزستان بودیم، بنده و برادرانم تعصب بسیار خاصی به استان خوزستان داشته و داریم، هرچند ابتدا خرمشهر بودیم اما دل بنده با شهرستان دزفول بود و در ادامه اتفاقاتی در خرمشهر رخ داد که ما کار( ساخت شرکت فولاد روهینا) و برنامه ها را به دزفول انتقال دادیم.

جابریان با بیان اینکه کارخانه فولاد روهینا دزفول در زمینه صادرات به عنوان شرکت برتر شناخته شده است، تصریح کرد: این کارخانه در زمینه محیط زیست نیز دارای رتبه برتر است و از این نظر در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد.

وی با اشاره به اهتمام ویژه کارخانه فولاد روهینا به مقوله محیط زیست، بیان کرد: ارزش مالی غبارگیر مستقر در این کارخانه به اندازه ارزش یک کارخانه شمش ۵۰۰ هزار تنی است.

رئیس هیئت مدیره کارخانه فولاد روهینا با بیان اینکه این کارخانه در زمینه کیفیت نیز طی مقاطع طویل رتبه اول را کسب کرده، افزود: کیفیت فولاد تولید شده توسط کارخانه فولاد روهینا در بین چندین کشور مختلف نیز سرآمد بوده و این کارخانه دارای رتبه برتر و اول در این زمینه است.

جابریان با بیان اینکه محصولات کارخانه فولاد روهینا دزفول ۱۰۰ درصد صادراتی است، گفت: خوشبختانه اکنون نیز فولاد آلیاژی برای صادرات داخلی و خارجی در کارخانه فولاد روهینا تولید می شود.

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری سفیر شوشتر طی شماره 11378 توسط سفیر شوشتر و در روز سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت 04:14:39
© Copyright 2024 http://safirshushtar.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 11372
20 / 11 / 1402 - 10:27

اسامی هشت داوطلب نهایی مجلس خبرگان معرفی شدند

با پایان بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری در شورای نگهبان اسامی هشت نامزد نهایی این انتخابات در خوزستان اعلام شد. به گزارش سفیر شوشتر به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خوزستان عبدالله افرازه شهاوند رئیس ستاد انتخابات خوزستان روز جمعه ۲۰ بهمن ماه اظهار داشت: هشت داوطلب انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان

با پایان بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری در شورای نگهبان اسامی هشت نامزد نهایی این انتخابات در خوزستان اعلام شد.

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خوزستان عبدالله افرازه شهاوند رئیس ستاد انتخابات خوزستان روز جمعه ۲۰ بهمن ماه اظهار داشت: هشت داوطلب انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان خوزستان توسط شورای محترم نگهبان تایید صلاحیت نهایی شدند.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان تصریح کرد: بر این اساس به ترتیب حروف الفبا آقایان سید محمدعلی بلادیان، سیدابوالحسن حسن زاده، محسن حیدری، حسین رفیعی، سیدعلی شفیعی، عباس کعبی نسب، عبدالمجید مقامی و امیررضا هدایی نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان خوزستان هستند.

وی افزود: نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری از تاریخ ۲۵ بهمن به مدت ۱۵ روز تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز انتخابات مجاز به تبلیغات هستند.

خوزستان دارای شش کرسی در مجلس خبرگان رهبری ست.

انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار میشود.

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری سفیر شوشتر طی شماره 11372 توسط سفیر شوشتر و در روز جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت 10:27:38
© Copyright 2024 http://safirshushtar.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 11369
16 / 11 / 1402 - 6:38

پس از ۴۳ روز تعطیلی؛

فعالیت مجدد کارخانه کاغذسازی دیبای شوشتر آغاز شد

مدیر عامل شرکت صنایع خمیر و کاغذ دیبای شوشتر از راه‌اندازی مجدد این کارخانه خبر داد. علی محمد اسفندیاری در خصوص بازگشایی دوباره کارخانه کاغذسازی دیبای شوشتر بیان کرد: به یاری خداوند و ضمن توافق با همکاران، تولید مجدد در کارخانه صنایع خمیر و کاغذ و دیبای شوشتر آغاز شد. اسفندیاری با بیان اینکه کارخانه

مدیر عامل شرکت صنایع خمیر و کاغذ دیبای شوشتر از راه‌اندازی مجدد این کارخانه خبر داد.

علی محمد اسفندیاری در خصوص بازگشایی دوباره کارخانه کاغذسازی دیبای شوشتر بیان کرد: به یاری خداوند و ضمن توافق با همکاران، تولید مجدد در کارخانه صنایع خمیر و کاغذ و دیبای شوشتر آغاز شد.

اسفندیاری با بیان اینکه کارخانه کاغذسازی دیبای شوشتر با مشکلات عدیده‌ای روبه رو بود، اما به کمک همت جمعی مجدد فعال شد، اظهار کرد: اگرچه با بودن مشکلات این کارخانه ۴۳ روز تعطیل بود، اما تلاش می‌کنیم پر توان و با امیدواری تولید را آغاز کنیم.

مدیرعامل کارخانه کاغذسازی دیبای شوشتر ضمن ابزار امیدواری قول مساعدت مسئولان به خط تولید کارخانه تصریح کرد: منتظر و پیگیر قول مساعدت‌های داده شده هستیم تا تولید در این کارخانه استمرار یابد.

وی گفت: با استقبال ناشران برای دریافت کاغذ دیبای شوشتر، از مهرماه توزیع این کاغذ در بین ناشران آغاز شد.

یادآوری می‌شود: کارخانه صنایع خمیر و کاغذ دیبای شوشتر یکی از معدود تولیدکنندگان کاغذ ۱۰۰ درصد طبیعی و قابل بازگشت به طبیعت در دنیا است و محصولاتی مانند کاغذ سفید، کاغذ کرافت، کاغذ چاپ و تحریر و خمیر کاغذ را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌کند. این کارخانه محصول کاغذ خود را با استفاده از خمیر کاغذ حاصل از تفاله نیشکر (باگاس) و بدون نیاز به قطع درختان و تخریب محیط زیست تولید می‌کند و از این نظر یکی از پیشگامان صنعت دوستدار محیط زیست در جهان است. شرکت کاغذ سازی دیبای شوشتر تولید کننده انواع کاغذ (بسته بندی، بهداشتی،) است که در سال ۱۴۰۲ با تکیه بر اراده جوانان بومی کشور توانست کاغذ چاپ و تحریر داخلی را تولید و وارد بازار کند.

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری سفیر شوشتر طی شماره 11369 توسط سفیر شوشتر و در روز دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت 06:38:48
© Copyright 2024 http://safirshushtar.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 11366
14 / 11 / 1402 - 6:01

دیواره شرقی سازه های آبی شوشتر فرو ریخت

صبح امروز جمعه دیواره شرقی سازه های آبی تاریخی ریزش کرد.آنچیزی که در تصاویر مشخص است تخریب بخش زیادی از دیواره شرقی سازه های آبی تاریخی شوشتر است با توجه به اینکه شوشتر ۱۳ اثر ثبت جهانی دارد این حق شهرستان شوشتر است که حداقل یک مسؤول از این آثار ثبت جهانی شده بازدید میدانی

صبح امروز جمعه دیواره شرقی سازه های آبی تاریخی ریزش کرد.
آنچیزی که در تصاویر مشخص است تخریب بخش زیادی از دیواره شرقی سازه های آبی تاریخی شوشتر است

با توجه به اینکه شوشتر ۱۳ اثر ثبت جهانی دارد این حق شهرستان شوشتر است که حداقل یک مسؤول از این آثار ثبت جهانی شده بازدید میدانی کند و وضعیت اسفناک آنها را ببیند؟

ساماندهی سازه‌های آبی ـ تاریخی شوشتر عزم ملی می‌طلبد زیرا این آثار ثبت جهانی اند و متعلق به تمام جامعه بشریت است و ما در مقابل این آثار و انتقال آنها به نسل آینده مسؤول‌ایم.

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری سفیر شوشتر طی شماره 11366 توسط سفیر شوشتر و در روز شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت 06:01:27
© Copyright 2024 http://safirshushtar.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 11362
14 / 11 / 1402 - 5:46

توسط دادستانی شوشتر؛

بازداشت ۳ نفر از کارکنان جهاد کشاورزی در پرونده ویلاگیت شوشتر

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شوشتر از دستگیری سه نفر از کارکنان اداره جهاد کشاورزی این شهرستان خبر داد؛

به گزارش سفیرشوشتر، به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان،کامران رومیانی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شوشتر اظهار کرد: در راستای مبارزه با فساد اداری و به‌دنبال دستگیری‌های پرونده ویلاهای غیرمجاز در شوشتر موسوم به ویلا گیت، سه نفر از کارکنان اداره مذکور، با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شدند.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی در برخورد با فساد اقتصادی و مفسدین اداری، با هیچ‌کس تعارف ندارد و با هرگونه مصادیق فساد اداری قاطعانه و در چارچوب قانون برخورد می‌کند.

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری سفیر شوشتر طی شماره 11362 توسط سفیر شوشتر و در روز شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت 05:46:42
© Copyright 2024 http://safirshushtar.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 11359
8 / 11 / 1402 - 11:43

سیدعلی مرد به عنوان سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی شوشتر منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور، سید علی مرد به عنوان سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر منصوب شد. سید علی مرد که استاد تمام دانشگاه بوده و دارای مدرک دکتری تخصصی فیزیولوژی پزشکی است، سوابقی همچون معاون پژوهشی مرکز تحقیقات گوارش، مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی، مدیر امور بین

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور، سید علی مرد به عنوان سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر منصوب شد.

سید علی مرد که استاد تمام دانشگاه بوده و دارای مدرک دکتری تخصصی فیزیولوژی پزشکی است، سوابقی همچون معاون پژوهشی مرکز تحقیقات گوارش، مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی، مدیر امور بین الملل دانشگاه و… را در کارنامه کاری خود دارد.

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری سفیر شوشتر طی شماره 11359 توسط سفیر شوشتر و در روز یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت 11:43:14
© Copyright 2024 http://safirshushtar.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 11356
8 / 11 / 1402 - 11:41

بیانیه دفتر امام جمعه شهر شرافت در مورد اتفاقات نماز جمعه این شهر و کلیپ منتشر شده در شبکه های اجتماعی

ذفتر امام جمعه شهر شهید شرافت با صدور بیانیه‌ای توضیحاتی درباره حواشی پیش آمده و سوء برداشت های انتخاباتی ارایه کرد. بسم الله الرحمن الرحیم همیشه با نزدیک شدن انتخابات در کشور و جاری شدن سیل بصیرت مردمی برای پیوستن به دریای اتحاد و عزت ملی، بازار گمانه زنی ها در مورد تایید و عدم

ذفتر امام جمعه شهر شهید شرافت با صدور بیانیه‌ای توضیحاتی درباره حواشی پیش آمده و سوء برداشت های انتخاباتی ارایه کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

همیشه با نزدیک شدن انتخابات در کشور و جاری شدن سیل بصیرت مردمی برای پیوستن به دریای اتحاد و عزت ملی، بازار گمانه زنی ها در مورد تایید و عدم تایید کاندیدا ها از طرف شخصیت های دارای پایگاه اجتماعی نیز داغ می‌شود.

با توجه به اهمیت و جایگاه نهاد امامت جمعه در جامعه، دفتر امام جمعه شهر شهید شرافت به تبیین چند مسئله جهت تنویر افکار عمومی می پردازد:

۱_ باتوجه به مشی رفتاری امام جمعه محترم شهر شهید شرافت جناب حجت الاسلام و المسلمین مرعشی و به شهادت مردم و مسئولین، ایشان هیچگاه در عیان و نهان به حمایت و یا تخریب هیچ کاندیدی نپرداخته و کما فی سابق به اصل بی طرفی ائمه جمعه در کلیه انتخابات ها که مورد تایید رهبر معظم انقلاب نیز می‌باشد اعتقاد راسخ دارد و همواره همه ی کاندید های مختلف را مورد احترام قرار داده و به پر شور کردن هرچه بیشتر انتخابات تشویق کرده اند.

۲_ در فیلم پخش شده از خطبه های نماز جمعه مورخ ۶ بهمن ۱۴۰۲ که هم اکنون اصل آن در فضای مجازی منتشر شده است، امام جمعه محترم در راستای امید آفرینی به تبیین دست آوردهای نظام اسلامی در حوزه بین المللی، کشوری، استانی و شهرستانی و در نهایت به اقدامات انجام گرفته در شهر شهید شرافت پرداخته اند و از جمیع مسئولینی که دست اندر کار تحقق این امور بوده اند از جمله نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار و فرماندار محترم، مدیر کل های محترم استانی و مدیران شهرستانی و شهری ادارات مختلف ، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین اعضای محترم شورای اسلامی و شهردار محترم، بسیج و نیروی انتظامی شهر شهید شرافت تشکر و قدر دانی کردند.

۳_ به گواه مردم قدرشناس ومسئولین در مدت حضور ۷ ساله حجت السلام و المسلمین مرعشی در جایگاه امامت جمعه شهر شهید شرافت، ایشان همواره نوک پیکان انتقاد و مطالبه گری حقوق و خواسته های به حق مردم مظلوم از مسئولان بوده و همیشه و در همه جا در جهت رفع مشکلات آنها کوشیده و تا حصول نتیجه مطالبات مردم این تلاش ها همچنان ادامه خواهد داشت.

در پایان این مجموعه فرهنگی با تشویق آحاد جامعه و قدردانی از حضور همه نامزد های محترم این دوره مجلس شورای اسلامی، همه را به برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و امید آفرین توصیه نموده و ان‌شاءاللّه و به فضل الهی در حماسه سیاسی اسفندماه، شاهد بر پایی جشن بزرگ اتحاد و عزت ملی در ایران سراسر افتخار اسلامی خواهیم بود.

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری سفیر شوشتر طی شماره 11356 توسط سفیر شوشتر و در روز یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت 11:41:31
© Copyright 2024 http://safirshushtar.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 11352
8 / 11 / 1402 - 11:37

نهاد سیاستگذاری ائمه جمعه پاسخ دهد

آیا همراهی امام جمعه شهر شرافت بانماینده شوشتر در سرکشی از پروژه های نیمه تمام و ارائه گزارش عملکرد نماینده شوشتر( که یکی از نامزدهای قطعی انتخابات مجلس می باشد) توسط وی تبلیغ انتخاباتی محسوب میشود؟ (عکس خبر آرشیوی است و ارتباطی با مطلب مورد مشاهده نداره) روز گذشته عکس هایی از بازدید امام جمعه

آیا همراهی امام جمعه شهر شرافت بانماینده شوشتر در سرکشی از پروژه های نیمه تمام و ارائه گزارش عملکرد نماینده شوشتر( که یکی از نامزدهای قطعی انتخابات مجلس می باشد) توسط وی تبلیغ انتخاباتی محسوب میشود؟

(عکس خبر آرشیوی است و ارتباطی با مطلب مورد مشاهده نداره)

روز گذشته عکس هایی از بازدید امام جمعه شهر شرافت در معیت نماینده شوشتر از پروژه های نیمه تمام منتشر شد که هیچ وجاهت قانونی و توجیهی عرفی نداشت چون این بازدید صرفا برای اخذ عکس بود نه اینکه پروژه ای تکمیل شده باشد که بخواهند افتتاح کنند.
ماجرا به اینجا ختم نشد و زمانی جالب تر شد که امام جمعه شهر شرافت در نماز جمعه این شهر به صورت غیر منتظره به نفع این نماینده که هم اکنون نامزد انتخاباتی است بگونه ای سخن به میان آورد که گویی کاندید مدنظر تمام مشکلات در شهر شرافت را حل کرده است.
چه خوب بود امام جمعه محترم شهر شرافت به جای تعریف و تمجید از این نامزد، مطالبه گر وعده اشتغال خانواده های متوفی ۱۹ نفر ی باشد که توسط همین نامزد انتخاباتی به خانواده های متوفی داده شد.
در حالی که تریبون مقدس نماز جمعه متعلق به آحاد مردم است و طبق منویات مقام معظم رهبری ائمه جمعه باید در جهت وحدت و همگرایی سخن گفته و در راستای استعفای حقوق مردم حرکت کنند نه تعریف و تمجید از پروژه هایی که هنوز به اتمام نرسیده اند، و مردم بخاطر طولانی شدن زمان این پروژه ها نگران هستند.
امیدوار هستیم نهاد سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان به نحوی با این موضوع برخورد نماید تا این تصور و شائبه که امامان جمعه این حق را دارند از کاندید خاص حمایت کنند بوجود نیایند.

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری سفیر شوشتر طی شماره 11352 توسط سفیر شوشتر و در روز یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت 11:37:28
© Copyright 2024 http://safirshushtar.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 11347
2 / 11 / 1402 - 11:48

دو چهره شناخته شده در میان تائید شده ها

به گزارش سفیرشوشتر، دکتر اصغر حاتمی نیا متولد شهر جنت مکان ساکن در شوشتر از چهره های علمی و دانشگاهی و دکتر علی طاهانسب متولد شهرک اندیشه شوشتر از چهره های علمی و جامعه فرهنگیان می باشند. حضور این دو شخصیت برجسته علمی می تواند معادلات انتخابات را به نفع خود یا دیگری تغییر دهند

به گزارش سفیرشوشتر، دکتر اصغر حاتمی نیا متولد شهر جنت مکان ساکن در شوشتر از چهره های علمی و دانشگاهی و دکتر علی طاهانسب متولد شهرک اندیشه شوشتر از چهره های علمی و جامعه فرهنگیان می باشند.

حضور این دو شخصیت برجسته علمی می تواند معادلات انتخابات را به نفع خود یا دیگری تغییر دهند باید دید طی روزهای مانده تا ۱۱ اسفند چه سیاست های انتخاباتی در پیش می گیرند.

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری سفیر شوشتر طی شماره 11347 توسط سفیر شوشتر و در روز دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت 11:48:14
© Copyright 2024 http://safirshushtar.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر