کد خبر : 7107
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 5:27
693 views

پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۹۴ راه اندازی شد

پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۹۴ راه اندازی شد

سیدعلی اکبر میرابراهیمی کارشناس مشاوره و سلامت این مدیریت  در گفت و گو با سفیر شوشتر اظهار داشت: این مرکز از تاریخ ۵مرداد ۹۴ لغایت ۱۰ مرداد ۹۴ همه روزه فعال می باشد و داوطلبان عزیز می توانند جهت انتخاب رشته دقیق و با نرم افزار سازمان سنجش با انجام چند مرحله مشاوره توسط کارشناسان

سیدعلی اکبر میرابراهیمی کارشناس مشاوره و سلامت این مدیریت  در گفت و گو با سفیر شوشتر اظهار داشت: این مرکز از تاریخ ۵مرداد ۹۴ لغایت ۱۰ مرداد ۹۴ همه روزه فعال می باشد و داوطلبان عزیز می توانند جهت انتخاب رشته دقیق و با نرم افزار سازمان سنجش با انجام چند مرحله مشاوره توسط کارشناسان مجرب و خبره آموزش و پرورش به این مرکز مراجعه نمایند.

وی افزود: محل این پایگاه در دبیرستان دخترانه بنت الهدی(پروین اعتصامی) واقع در خیابان طالقانی ضلع جنوبی روبروی بقعه سیدمحمدشاه می باشد و داوطلبان دختر می توانند از ساعت ۸ لغایت ۱۲ و داوطلبان پسر از ساعت ۳۰/۱۶ لغایت ۲۰ جهت انجام مشاوره و انتخاب رشته مجازی و ثبت رشته های خود به این مرکز مراجعه نمایند.

کارشناس مشاوره و سلامت این مدیریت با اشاره به تمدید انتخاب رشته بیان کرد: در صورت تمدید زمان انتخاب رشته، مرکز فوق فعالیت خود را نیز ادامه خواهد داد. همچنین در خصوص انتخاب و ثبت رشته های دانشگاه آزاد اسلامی نیز داوطلبان عزیز می توانند به این مرکز مراجعه نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر