وزیر پیشنهادی علوم نسبت به مسایل دانشگاه و دانشجویان اشراف دارد

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزیر پیشنهادی علوم می تواند سکاندار مناسبی برای این وزارتخانه باشد گفت: آقای نیلی مسوولیت های های اجرایی مختلفی بر عهده داشته و بخوبی به مسایل دانشگاه اشراف دارد.

به گزارش سفیر شوشتر، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: خصوصیت بارز آقای نیلی، عدم تعلق و وابستگی به جناح خاص سیاسی است و ایشان فردی مکتبی، دینی و دارای سوابق خوب و مشخص است.

وی ادامه داد: با توجه به سوابق نیلی، می توان دریافت که وی، فردی است که در راستای کارهای علمی و پژوهشی موفق بوده و بیشتر وقتش را صرف کارهای علمی کرده و لذا با توجه به اینکه بخش اعظم امور وزارت علوم، مسائل آموزشی است، وزیر پیشنهادی می تواند سکاندار مناسبی برای آن باشد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس تصریح کرد: آقای نیلی مسوولیت های های اجرایی مختلفی بر عهده داشته و بخوبی به مسایل دانشگاه اشراف دارد؛ به خصوص اینکه مطالبات دانشجویان از دانشگاه و بدنه دانشجویی را بخوبی می شناسد.

سادات ابراهیمی گفت: امیدواریم مجلس با در نظر گرفتن خصوصیات مثبت آقای نیلی، روز رای اعتماد نظر مثبتی نسبت به ایشان داشته باشد.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=4665

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: