کد خبر : 5543
تاریخ انتشار : جمعه 26 دی 1393 - 19:08
633 views

وحدت شیعه و سنی مانع تحقق اهداف استکبار می‌شود

وحدت شیعه و سنی مانع تحقق اهداف استکبار می‌شود

امام جمعه شوشتر گفت: غرب به دنبال اسلام هراسی است و وحدت شیعه و سنی مانع تحقق اهداف استکبار می‌شود. به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم ، حجت الاسلام شکرالله سلیمانی در خطبه اول نماز جمعه اظهار داشت: باید مسئولان با یادآوری فرار محمدرضا شاه ایمان داشته باشند که ما توانستیم با دست‌های خالی

امام جمعه شوشتر گفت: غرب به دنبال اسلام هراسی است و وحدت شیعه و سنی مانع تحقق اهداف استکبار می‌شود.

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم ، حجت الاسلام شکرالله سلیمانی در خطبه اول نماز جمعه اظهار داشت: باید مسئولان با یادآوری فرار محمدرضا شاه ایمان داشته باشند که ما توانستیم با دست‌های خالی رژیم پهلوی را سرنگون کنیم و با تکیه بر توان داخلی توانستیم انقلاب را حفظ کنیم.

وی افزود: باید بتوانیم اسراف را از جامعه خود دور کنیم و نسبت به احکام الهی آگاهی داشته باشیم چرا که اسراف به معنای خروج از اعتدال است.

امام جمعه شوشتر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: دشمن قصد ایجاد اسلام هراسی و شیعه هراسی در دنیا را دارد و اتفاقات اخیر مثل گروگان گیری در فرانسه و اهانت به پیامبر اسلام (ص) در همین راستا بوده است.

وی بیان کرد: کشورهای اسلامی باید با وحدت شیعه و سنی و معرفی صحیح اسلام جلوی تحقق اهداف استکبار را بگیرند.

حجت الاسلام سلیمانی عنوان کرد: دشمن تلاش می‌کند با مبارزه با اعتقادات دینی هویت دینی ما را از ما بگیرد، بنابراین با جدیت عمل و پیوند مردم با علما باید جلوی تلاش‌های فرهنگی دشمن را بگیریم و آن‌ها را در این هدف ناکام کنیم.

امام جمعه شوشتر با گرامی داشت روز شهادت شهید نواب صفوی بیان کرد: روحایت ما همیشه در مبارزه با ظلم صف اول را تشکیل داده و مردم ما هم به همین دلیل به آن‌ها اقتدا کرده و از آن‌ها پیروی می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر