کد خبر : 5404
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 دی 1393 - 14:39
625 views

هیئت‌امنای پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر تعیین شدند

هیئت‌امنای پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر تعیین شدند

مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر گفت: هیئت‌ امنای پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شهرستان تعیین‌ شده‌ و از سوی رئیس سازمان میراث فرهنگی خوزستان برای آن‌ها حکم صادر شده است. به گزارش سفیر شوشتر، حسین عیدانی امروز اظهار کرد: اداره کردن هیئت‌ امنایی پایگاه‌های جهانی در سطح کشور از جمله ایده آل‌هایی بوده

مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر گفت: هیئت‌ امنای پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شهرستان تعیین‌ شده‌ و از سوی رئیس سازمان میراث فرهنگی خوزستان برای آن‌ها حکم صادر شده است.

به گزارش سفیر شوشتر، حسین عیدانی امروز اظهار کرد: اداره کردن هیئت‌ امنایی پایگاه‌های جهانی در سطح کشور از جمله ایده آل‌هایی بوده که از سال‌های قبل برای اجرایی شدن این طرح پیگیری‌ها انجام‌ شده است.

وی اضافه کرد: تاکنون که با صدور احکام اعضای هیئت‌امنا این احکام ابلاغ‌ شده و عملاً هیئت‌ امنای پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر تشکیل‌شده است.

مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر افزود: در این هیئت‌ امنا شخصیت‌های استانی و ملی حضور دارند و بیشتر تلاش شده تا افراد ذی‌نفوذ برای رفع مشکلات پایگاه سازه‌های آبی تاریخی شوشتر به این سمت انتخاب شوند تا بتوانند گره‌ای از مشکلات موجود در این بخش باز شود.

عیدانی با تاکید بر اینکه احکام از سوی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری صادر شده است، گفت: حضور شخصیت‌های اجرایی، علمی و توانمند در این هیئت‌امنا باعث شده تا غنای این هیئت بالا رود و عضویت نیروها و مسئولان در شهرستان شوشتر نیز در کارآمدی این هیئت تأثیر بسیار زیادی داشته است.

مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر با اشاره به اسامی این افراد خاطرنشان کرد: عبدالحسین مقتدایی استاندار خوزستان، احمد سیاحی معاون عمرانی استاندار خوزستان، افشین حیدری مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان، حسین عیدانی مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر، علی نوذرپور، سمیع‌الله حسینی مکارم معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور، فرهاد دژپسند، مهدی قمیشی مشاور استاندار خوزستان و عضو هیئت‌ علمی دانشگاه، غلامرضا میثاقیان، حیدر نجفی فرماندار شوشتر و آرش دور شهردار شوشتر در این هیئت‌ امنا عضو هستند.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای آینده احکام صادره از سوی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به افراد تحویل داده می‌شود و پیش از فرارسیدن نوروز سال جاری نخستین جلسه هیئت‌امنای پایگاه سازه‌های آبی تاریخی شوشتر تشکیل خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: در نوروز سال جاری فضاهای کمتر دیده‌ شده سازه‌های آبی تاریخی شوشتر را برای نمایش به گردشگران مهیا و آماده‌سازی می‌کنیم و در حال برنامه‌ریزی جدی در این زمینه هستیم.

وی در پایان گفت: بی‌شک در نوروز سالجاری در شوشتر شاهد تحولات زیادی در بخش پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی خواهیم بود و در این زمینه در آینده نزدیک اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. 

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر