کد خبر : 4523
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مهر 1393 - 11:35
725 views

هم اندیشی اعضای انجمن شعر شوشتر برای ردپای ماه

هم اندیشی اعضای انجمن شعر شوشتر برای ردپای ماه

با حضور اعضای فعال انجمن ادبی شعر اندیشه شوشتر نشستی به منظور برگزاری همایش شعر ردپای ماه صورت گرفت. به گزارش سفیر شوشتر، علی بهرامی با تبریک فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر و دهه ی ولایت ، در جمع فعالان و پیشکسوتان فرهنگی و ادبی شوشتر گفت: ما باید غدیر را خوب بشناسیم تا

با حضور اعضای فعال انجمن ادبی شعر اندیشه شوشتر نشستی به منظور برگزاری همایش شعر ردپای ماه صورت گرفت.

به گزارش سفیر شوشتر، علی بهرامی با تبریک فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر و دهه ی ولایت ، در جمع فعالان و پیشکسوتان فرهنگی و ادبی شوشتر گفت: ما باید غدیر را خوب بشناسیم تا راه را گم نکنیم.

ایشان افزود: هرچه مهر علی و عشق علی و فرهنگ علوی را بشناسیم و بشناسانیم ، به خود ، خانواده و جامعه ی خود نیکی کرده ایم و قطعا در همه ی عرصه ها پیروزمند هستیم.

ایشان یکی از راههای پرداختن به فرهنگ علوی را ترویج افکار و منش امام علی (ع) دانست و گفت: غدیر فرصتی است برای ما تا با بهره مندی از چشمه ی جوشان امامت ، با ولایت مولا تجدید پیمان کنیم و لذا شعرای ما مضامین ناب و اندیشه های راهگشای امامت و ولایت را در اشعار خود به کار گرفته و در جهت عملی نمودن اندیشه های زلال و روشنگرشان گام برمی دارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با برشمردن ساختار همایش شعر ردپای ماه که به مناسبت عید غدیر برگزار می شود ، ضمن تلاش از برگزارکنندگان این همایش در دوره های قبل ، خواست تا امسال نیز با سعی و همت بالای خود این برنامه را به نحو مطلوبی عرضه کنند.

همایش ردپای ماه در روز جمعه ۲۵ مهرماه از ساعت ۱۴ در تالار فرهنگ اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شوشتر و با حضور شاعران مطرح شهرستانی ، استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر