کد خبر : 7396
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهریور 1394 - 8:06
645 views

همایش روز ملی شعر و ادب فارسی در شوشتر برگزار می‌شود

همایش روز ملی شعر و ادب فارسی در شوشتر برگزار می‌شود

به گزارش سفیر شوشتر، علی بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: به مناسبت ۲۷ شهریور و روز بزرگداشت شعر و ادب فارسی همایش روز بزرگداشت استاد شهریار و شعر و ادب فردا با حضور شعرا و ادبای خوزستان در شوشتر برگزار می‌شود. وی افزود: شوشتر در زمینه فعالیت‌های ادبی در سطح

به گزارش سفیر شوشتر، علی بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: به مناسبت ۲۷ شهریور و روز بزرگداشت شعر و ادب فارسی همایش روز بزرگداشت استاد شهریار و شعر و ادب فردا با حضور شعرا و ادبای خوزستان در شوشتر برگزار می‌شود.

وی افزود: شوشتر در زمینه فعالیت‌های ادبی در سطح منطقه و استان همواره پیشتاز بوده وظرفیت‌های خوبی در حوزه ادبیات این شهرستان وجود دارد.

بهرامی با اشاره به نقش شعر در جامعه عنوان کرد: شعر می‌تواند بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه را در ابعاد مختلف حل کند و نیز ادبیات کاربردی می‌تواند جامعه را به سمت و سوی توسعه حرکت دهد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شوشتر گفت: باید بکوشیم ادبیات را آن گونه که شایسته این سرزمین هست دنبال کنیم و به سمت پویایی هرچه بیشتر آن گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه ادبیات باید در خدمت تعالی جامعه قرار گیرد، بیان کرد: ادبیات روح شادابی را به جامعه تزریق می‌کند و نیز اگر ادبیات در خدمت تعالی جامعه قرار نگیرد همانند دوره‌های گذشته، جریانات ادبی جامعه به تنش و از هم گسیختگی و یا به نوعی سرخوردگی می‌کشاند که زیبنده فرهنگ، ادبیات و هنر ایران زمین به عنوان مهد علم و فرهنگ نیست.

وی به برنامه‌های روز شعر و ادب اشاره کرد و گفت:  برنامه‌هایی از جمله مشاعره، نقالی، سخنرانی ادبی و اجرای موسیقی در تالار اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی در روز جمعه ۲۷ شهریورماه ساعت ۸ شب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر