کد خبر : 1105
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 اسفند 1392 - 14:11
526 views

نماینده مردم شوشتر در مجلس:

نماینده مردم شوشتر در مجلس:

پل گرگر پس از ۶ سال باز شد/ حفاظت از آثار ثبت جهانی شوشتر نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: پل تاریخی گرگر شوشتر پس از ۶ سال مرمت برای تردد خودرو و عابران پیاده بازگشایی شد. سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌ الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی  اظهار کرد: پل گرگر

پل گرگر پس از ۶ سال باز شد/ حفاظت از آثار ثبت جهانی شوشتر

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: پل تاریخی گرگر شوشتر پس از ۶ سال مرمت برای تردد خودرو و عابران پیاده بازگشایی شد.

سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌ الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی  اظهار کرد: پل گرگر شوشتر که از سال ۱۳۸۸ به دلیل فروریزی بخشی از دیواره شمالی تردد از آن محدود شده بود بار دیگر برای تردد عابران پیاده و خودروها بازگشایی شده است.

وی افزود: این پروژه و محدود شدن تردد از آن برای مردم مشکلات زیادی ایجاد کرده بود و به این دلیل تلاش برای بازگشایی این پل مضاعف شد تا این معضل هرچه سریع‌تر به پایان برسد.

وی خاطر نشان کرد: پل گرگر شوشتر با کمبود شدید اعتبار مواجه بود و با تلاش‌های زیاد در این زمینه موفق شدیم که اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی را برای این پل تامین کنیم و فعالیت در این پروژه تسریع شد.

سادات ابراهیمی گفت: بازگشایی این پل می‌تواند مشکلات ایجاد شده در بخش بلیتی را به حداقل کاهش دهد و تلاش می‌کنیم تا روزهای پایانی سال این پل به حالت عادی درآید.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی افزود: پل گرگر شوشتر قدمت زیادی دارد و به این دلیل باید در راستای حفاظت از آن تلاش کنیم و این مهم باید در دستور کار همه دستگاه‌های شهرستان شوشتر قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر