کد خبر : 7915
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 بهمن 1394 - 5:37
652 views

نقش رسانه های خبری در انعکاس اخبار صحیح

نقش رسانه های خبری در انعکاس اخبار صحیح

رسانه در دنیای امروز رسالت خاص و مهمی را بر عهده دارد و در پیشرفت و توسعه هر شهر و حتی کشور جایگاه خاصی دارد، رسانه است که اطلاعات را به مردم می‌دهند و آنها را به نسبت به مسائل، حوادث و اتفاقات آگاه می‌کنند. این رسانه‌ها هستند فرا زمان و فرا مکان در اندک

رسانه در دنیای امروز رسالت خاص و مهمی را بر عهده دارد و در پیشرفت و توسعه هر شهر و حتی کشور جایگاه خاصی دارد، رسانه است که اطلاعات را به مردم می‌دهند و آنها را به نسبت به مسائل، حوادث و اتفاقات آگاه می‌کنند.

این رسانه‌ها هستند فرا زمان و فرا مکان در اندک زمان کوتاه یک خبر را از گوشه‌ای از شهر یا و یا آن سوی مرزها می‌گیرند و در کمتر از چند دقیقه آن را سراسر دنیا مخابره می‌کنند و این پیام رسانی رسانه‌هاست که دنیا را از بعد اطلاعات به یک دهکده کوچک تبدیل کرده‌اند.

شاید اگر این رسانه‌ها نبودند خیلی از این انقلاب‌ها یا شروع نمی‌شدند و یا در نطفه خفه می‌شدند اگر رسانه‌ها نبودند هیچ گاه پیام و خبر انقلاب اسلامی ایران و بیداری اسلامی تونس به سایر کشورها ماندد لیبی و مصر و … نمی‌رسید.

رسانه‌ها هستند که در وظیفه رساندن صدای عدالت خواهی و فریاد مردم تحت استحضار بیگانگان و ابرقدرت‌ها را بر عهده دارند، رسانه‌ها بدون وابستگی به هیچ گونه گروهی و یا دسته خاص باید عمل کنند و حقایق و واقعیت‌ها منعکس کنند.

رسانه‌ها به همان صورت که در تحقق اهداف اجتماعی، انسانی و اجتماعی یک کشور خیلی مؤثر است و در صورت عدم بیان درست اتفاقات و مشکلات در عدم دسترسی به اهداف اجتماعی و …. مقصر می‌باشند و با کمترین چشم داشت مادی همانند یک چراغ هستند که راه را برای مردم روشن می‌کنند و هدایت مردمی را به‌صورت غیر مستقیم بر عهده دارند.

پایگاه خبری سفیرشوشتر از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را در عرصه خبررسانی سیاسی، اقتصادی و غیره شروع کرده است و در طول این مدت مورد عنایت و توجه مردم شوشتر قرار گرفته است و یکی از موفقیت ترین سایت های خبری استان بوده است همچنین ارتباط خود را با سایر خبرگزاری‌ها و سایت‌ها خبری استان خوزستان حفظ کرده و همکاری در جهت انعکاس اخبار را داشته است .

و در تاریخ ۹/۹/۹۴ در جلسه هیئت رسیدگی به مطبوعات وزارت ارشاد توانست از این هیئت مجوز انتشار بگیرد و مطمئناً از این پس با رسالتی سنگین‌تر از گذشته نسبت به امر مهم خبررسانی در جهت رساندن صدای مردم به مسئولین بیشتر کوشا باشد .

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر