کد خبر : 5726
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 بهمن 1393 - 5:13
621 views

نخستین مرکز چاپ دیجیتال در شوشتر به بهره‌برداری رسید

نخستین مرکز چاپ دیجیتال در شوشتر به بهره‌برداری رسید

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد خوزستان گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور مدیرکل ارشاد خوزستان و مسئولان محلی نخستین مرکز چاپ دیجیتال در شوشتر افتتاح شد. به گزارش  سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم، امروز در هفتمین روز دهه مبرک فجر چندین پروژه و طرح حوزه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی در

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد خوزستان گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور مدیرکل ارشاد خوزستان و مسئولان محلی نخستین مرکز چاپ دیجیتال در شوشتر افتتاح شد.

به گزارش  سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم، امروز در هفتمین روز دهه مبرک فجر چندین پروژه و طرح حوزه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان شوشتر با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

علی بهرامی در گفت‌وگو باخبرنگار تسنیم اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی دو موسسه قرآنی آیات و فردوس که با حضور معاونین امور مساجد کشور، کار‌شناسان امور مساجد استان و مسئولان شهرستان افتتاح شد.

وی افزود: تاکنون پروانه فعالیت ۳ موسسه قرآنی در شوشتر صادر شده و ۴ پروانهٔ فعالیت دیگر نیز در مرحله صدور در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شو‌شتر بیان کرد: فعالیت چشمگیر این موسسات در شهرستان به گونه‌ای است که انشاالله تمام نقاط شهر را پوشش قرآنی می‌دهیم و هیچ منطقه‌ای خالی از فعالیت‌های قرآنی و مذهبی نمی‌ماند.

وی با اشاره به افتتاح یک مرکز چاپ در شوشتر، ابراز کرد: با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان یک مرکز بزرگ چاپ دیجیتال در شهرستان شوشتر افتتاح شد.

بهرامی تصریح کرد: پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ دیجیتال که به طور ویژه به چاپ بروشور و پوستر می‌پردازد در این مجموعه وجود دارد.

وی به برنامه‌های دیگر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها شامل کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان، برگزاری نمایشگاه کتاب، افتتاح دو موسسه قرآنی، برگزاری مسابقات مختلف قرآنی در بین جوانان، نوجوانان و یک بخش در حفظ سوره فجر بین بزرگسالان و برگزاری مسابقات فوتسال در روستا‌ها است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شو‌شتر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از ضروری‌ترین بخش کار فرهنگی، آشنا ساختن نسل جدید با ارزشهای انقلاب، امام و رهبری است؛ اقدام به تهیه فیلم‌های جشنواره عمار با موضوعات مرتبط با پیروزی انقلاب کردیم که در محل تالار فرهنگ، مساجد، موسسات و مدارس، اکران می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر