کد خبر : 7643
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 آبان 1394 - 6:10
867 views

نخستین بارش باران شوشتر را غرق کرد+ تصاویر

نخستین بارش باران شوشتر را غرق کرد+ تصاویر

به گزارش سفیر شوشتر، نخستین بارش باران در شامگاه گذشته در شهرستان شوشتر بارید و با اولین بارش باران معابر، و خیابان های  شوشتر غرق در آب و تردد برای مردم سخت شد. حال باید دید مسئولین شهرستان شوشتر و مجموعه شهرداری نیز تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز حوادث و رفع آب گرفتگی در

به گزارش سفیر شوشتر، نخستین بارش باران در شامگاه گذشته در شهرستان شوشتر بارید و با اولین بارش باران معابر، و خیابان های  شوشتر غرق در آب و تردد برای مردم سخت شد.

حال باید دید مسئولین شهرستان شوشتر و مجموعه شهرداری نیز تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز حوادث و رفع آب گرفتگی در معابر را اتخاذ کرده اند یا خیر!!!

کوروش بهادری درباره بارش باران در خوزستان ، اظهار داشت: در بررسی نقشه های پیش‌یابی هواشناسی در سطح زمین ، نفوذ و استقرار زبانه کم فشار جنوبی و بروز تغییرات فشار هوا را بر روی استان تا اوایل هفته آینده نشان می دهد .

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان افزود:  این سامانه باعث وزش بادهای قابل ملاحظه و بعضا همراه با احتمال برخاستن گردوخاک در نیمه جنوبی خوزستان می‌شود.

وی اظهار داشت: در سطوح فوقانی جو نیز از امروز با نفوذ امواج ناپایدار بتدریج شاهد افزایش ابر خواهیم بود که با تقویت این امواج از امشب تا اوایل هفته آینده ریزش باران همراه با رعدوبرق و احتمال ریزش تگرگ و آبگرفتگی معابر عمومی در خوزستان به‌ویژه در شمال و غرب و ارتفاعات خوزستان می شود.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان عنوان کرد: درباره احتمال آب‌گرفتگی و سیلابی شدن رودخانه‌های خوزستان به نهادهای دولتی و سازمان‌ها جهت ایجاد تمهیدات لازم هشدار دادیم.

عکاس: مرتضی زنگنه

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مریم چهارشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰

اقای زنگنه ممنونیم
عکسا عالین

انتخاب سردبیر