کد خبر : 5812
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1393 - 16:26
628 views

نخستین ایستگاه دوچرخه در شوشتر راه‌اندازی می‌شود

نخستین ایستگاه دوچرخه در شوشتر راه‌اندازی می‌شود

شهردار شوشتر گفت: نخستین ایستگاه دوچرخه شوشتر اسفندماه امسال در پارک داریون راه‌اندازی می‌شود. به گزارش سفیر شوشتر، آرش دور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: ایستگاه شهری دوچرخه سواری در پارک داریون شوش‌تر به منظور کاهش آلودگی هوا و حفاظت از محیط زیست افتتاح می‌شود. وی افزود: این ایستگاه به منظور ایجاد

شهردار شوشتر گفت: نخستین ایستگاه دوچرخه شوشتر اسفندماه امسال در پارک داریون راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش سفیر شوشتر، آرش دور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: ایستگاه شهری دوچرخه سواری در پارک داریون شوش‌تر به منظور کاهش آلودگی هوا و حفاظت از محیط زیست افتتاح می‌شود.

وی افزود: این ایستگاه به منظور ایجاد فرهنگ دوچرخه سواری در بین جوانان و مردم شوش‌تر را اندازی می‌شود.

شهردار شوشتر دوچرخه سواری را ورزشی سالم دانست و بیان کرد: دوچرخه سواری یک تفریح سالم بوده و هم ورزشی مناسب برای مردم است.

وی با اشاره به شادابی و نشاط در بین مردم، تصریح کرد: استفاده از دوچرخه شادی و نشاط را بین مردم به وجود می‌آورد و مردم در آرامش تفریحی سالم خواهند داشت.

دور به قدمت شوشتر اشاره کرد و گفت: شوش‌تر باقدمت تاریخی چندهزارساله خود مجموعه‌ای از تاریخ کهن ایرانی اسلامی را درخود جای داده و استفاده از دوچرخه سواری شهری سالم و پاک را برای مردم خواهد داشت.

وی به فرهنگ دوچرخه سواری اشاره کرد و گفت: شهرداری و شورای شهر شوشتر در نظر دارد فرهنگ دوچرخه سواری و فرهنگ سلامت را در این شهرستان نهادینه کند.

شهردار شوشتر خاطرنشان کرد: نخستین ایستگاه دوچرخه با تعداد ۳۴ دوچرخه در پارک داریون در چند روز آینده نصب و راه‌اندازی می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر