کد خبر : 5376
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 دی 1393 - 16:57
625 views

مقام معظم رهبری اجلاس نماز را مبارک و کارساز می‌داند

مقام معظم رهبری اجلاس نماز را مبارک و کارساز می‌داند

رئیس ستاد اقامه نماز گفت: مقام معظم رهبری با برگزاری بسیاری از اجلاس‌ها مخالف است اما به اجلاس نماز عنایت ویژه دارد و آن را مبارک و کارساز می‌داند. به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم ، بیست و سومین اجلاس سراسری نماز و تعالی فرهنگی پیش از ظهر امروز با حضور معاون اول رئیس

رئیس ستاد اقامه نماز گفت: مقام معظم رهبری با برگزاری بسیاری از اجلاس‌ها مخالف است اما به اجلاس نماز عنایت ویژه دارد و آن را مبارک و کارساز می‌داند.

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم ، بیست و سومین اجلاس سراسری نماز و تعالی فرهنگی پیش از ظهر امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس ستاد اقامه نماز، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و جمعی از مسئولان در تالار امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی اظهار داشت: مقام معظم رهبری با برگزاری بسیاری از اجلاس‌ها مخالف است اما به اجلاس نماز عنایت ویژه دارد و آن را مبارک و کارساز می‌داند.

وی با بیان اینکه علی بن مهزیار اهواز شاگرد ۳ تن از ائمه اطهار (ع) بود، گفت: امام جواد (ع) درباره این این شخصیت می‌فرمایند اگر بگویم بهتر از علی بن مهزیار در همرم ندیدم، صادق هستم.

رئیس ستاد اقامه نماز عنوان کرد: امسال اجلاس نماز در ۲۶ شهر خوزستان برگزار شد. هر کدام از این همایش‌ها با حضور ۵۰۰ تا یک هزار و ۵۰۰ نفر برگزر شد که از متولیان برگزاری آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه فاصله ما نسبت به گذشته و آنچه که باید باشد زیاد است اظهار کرد: خوزستان امروز با خوزستان دیروز بسیار متفاوت است اما باز هم عقب است. مدیر نباید به پشت سرش نگاه کند و دچار غرور شود بلکه باید راه نرفته را طی کند و خیز بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی با تاکید بر اینکه قرآن اولین ساختمان را کعبه اعلام کرده است اما امروز ما شهرکهای بدون مسجد داریم و سهم نماز را ادا نکردیم، گفت: امروز با پیمانکاری که شهرک می‌سازد قرار داد ساختن مسجد بسته شود. در جاده‌ها نیز باید در فاصله‌های یک ساعت و نیم باید یک مسجد ساخته شود.

وی با اشاره به اینکه بودجه حج از بودجه نماز بیشتر است، بیان کرد: حج قبله نماز است و برای رفتن به هیچ مکانی جز مسجد این قدر سفارش نشده است.

رئیس ستاد اقامه نماز اظهار داشت: نبود نماز سبب حاکم شدن شهوت بر جامه می‌شود و البته برای همه مشکلات باید از نماز کمک بگیریم. بیشتر جوانان ما که در جبهه حضور داشتند مسجدی بودند.

وی با بیان اینکه نماز واجب‌تر از شیرینی پزی و آشپزی است، تأکید کرد: صدا و سیما پخش برنامه‌های نماز را جدی بگیرد و خروجی فیلم‌های آن باید خشوع باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر