معاونت کارخانه شرکت کشت و صنعت کارون معرفی شد

طی حکمی از طرف مهندس میرزاپور مدیر عامل مجتمع کشت و صنعت کارون،فرامرز شادمان بعنوان معاونت کارخانه این شرکت تولیدی معرفی گردید.

به گزارش سفیر شوشتر ، مهندس شادمان پیش از این درسمت های مختلف فنی و صنعتی به کار مشغول بوده است و از مدیران مجرب و باسابقه صنایع نیشکری است که سالهای پیش در همین جایگاه، مسئولیت این کارخانه را بعهده داشته است.  

البته این را هم بدانید که شادمان را باید به حق پدر صنعت در این مجتمع عظیم ملی دانست و قطعاً با ورود مجدد وی به عرصه تولید شکر، فعالیت های این مجتمع روند صعودی به خود خواهد گرفت و دو چندان خواهد شد، وگواه این مدعا، شور شعف پرسنل کارخانه واستقبال گرم کارگران وکارکنان بخش صنعت ازاین انتصاب است و آثار مثبت این تصمیم از هم اکنون در محیط کارو راندمان تعمیرات تابستانه کارخانه بخوبی ملموس و محسوس است.

گفتنی است در جلسه تودیع و معارفه ای که به همین منظوردر ساختمان مرکزی کارخانه ترتیب داده شده بود از خدمات مهندس صادق رضایی تقدیر و تشکر بعمل آمد.
بد نیست بدانید مجتمع عظیم کشت و صنعت کارون، در شمال خوزستان و در حومه شوشتر بزرگترین تولید کننده شکر سفید در ایران و خاورمیانه است که عملیات برداشت نیشکر و راه اندازی کارخانه تولید شکر و فراورده های جانبی آن  پس از دوران سخت و طاقت فرسای تهیه و آماده سازی زمین ،کاشت وداشت، در اواخر مهر ماه با ورود نخستین محموله نیشکر به کارخانه با دستان پرتلاش کارگران آغاز می شود و این روند تا اواسط اردیبهشت ماه سال آینده با انگیزه و جدیت دنبال می شود.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=4031

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: