مشکلات آب و فاضلاب شهرستان شوشتر بررسی شد

مشکلات آب و فاضلاب شوشتر در نشست مشترک مدیران آبفای خوزستان و مسئولان این شهرستان بررسی شد. 

به گزارش سفیر شوشتر، پیش از ظهر امروز در نشست مشترک مدیران آبفای خوزستان و نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دیگر مسئولان شهری وضعیت و مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرستان شوشتر با حضور معاون عمرانی استاندار طرح و پیگیری شد.

در این نشست موضوعاتی از قبیل پیشرفت پروژه فاضلاب و اصلاح و آسفالت نوارهای حفاری در شوشتر و شکستگی‌های مکرر شبکه آب شهر شرافت و لزوم ساماندهی وضعیت فاضلاب این شهر عنوان شد.

معاون مهندسی و توسعه آبفای خوزستان در ارتباط با آخرین وضعیت فاضلاب شهرستان شوشتر اظهار کرد: با وجود کمبود اعتبار و مشکلات اجرای کار از قبیل وجود معارض و زیرساخت‌های شهری، پیمانکاران بخش فاضلاب در حال کار هستند و چنانچه ممانعتی توسط شهرداری صورت نگیرد، سرعت کار قابل قبول است.

امیر امیدی در خصوص روکش آسفالت خیابان‌های با عرض هشت متر و عمر آسفالت کمتر از چهار سال عنوان کرد: با توجه به حکمیت استانداری و دستورالعمل موجود در این زمینه آسفالت احجام مورد تایید کارگروه انجام خواهد شد.

وی مشکل شکستگی‌های مکرر شبکه آب شهر شرافت را فرسودگی شبکه توزیع آب عنوان کرد و گفت: به لحاظ مسائل فنی فشار شبکه متناسب با گستردگی شبکه و برخورداری مشترکین در آخرین نقطه شبکه شهری تنظیم می‌شود که این موضوع با توجه به عدم ارتقای زیرساخت‌های شهری و به‌ ویژه در زمان کاهش مصرف موجب افزایش فشار و شکستگی نقاط فرسوده می‌شود.

معاون مهندسی و توسعه آبفا خوزستان در پایان ادامه داد: مطالعات طرح فاضلاب شهر شرافت انجام شده و با توجه به اولویت‌بندی انجام شده در آبفای روستایی به محض تخصیص اعتبار مورد نیاز اجرای آن امکان‌پذیر خواهد بود.

منبع:فارس

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=5043

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: