کد خبر : 2471
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 - 3:26
675 views

مسکن مهر صالح شهر اینگونه است! /+ تصاویر

مسکن مهر صالح شهر اینگونه است! /+ تصاویر

به گزارش سفیر شوشتر به گفته ی تعدادی از اعضای تعاونیهای مسکن مهر صالح شهر ، متاسفانه تاکنون معابر و خیابانهای اصلی و فرعی واحدهای مسکن مهر  صالح شهر فاقد آسفالت می باشند . با وجود اینکه تعداد زیادی از خانواده ها در این منازل در حال زندگی هستند اما تا الان زیر سازی مناسب ایجاد

به گزارش سفیر شوشتر به گفته ی تعدادی از اعضای تعاونیهای مسکن مهر صالح شهر ، متاسفانه تاکنون معابر و خیابانهای اصلی و فرعی واحدهای مسکن مهر  صالح شهر فاقد آسفالت می باشند .

با وجود اینکه تعداد زیادی از خانواده ها در این منازل در حال زندگی هستند اما تا الان زیر سازی مناسب ایجاد نشده است و هیچ یک از این خیابان ها عملیات آسفالت کشی آن آغاز نگردیده است .

برخی از ساکنان این منازل در گفتگو با خبرنگار گتوند نیوز اظهار داشتند : آیا داشتن خیابانهای آسفالت شده و جدولگذاری شده حق ما نیست ؟ تا الان چندین بار این مسئله را با مسئولین مربوطه در میان گذاشته ایم ولی هیچگونه جوابی دریافت ننموده ایم .

لازم بذکر است واحد های مسکن مهر صالح شهر از حدود سه سال پیش آغاز و عملیات ساخت و ساز آن ادامه دارد و این واحد ها در حال حاضر دارای برق ، آب و گاز می باشند .

صالح شهر نام شهر تازه تاسیسی از توابع شهرستان گتوند در استان خوزستان می‌باشد

2 3 4 5 6

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر