کد خبر : 1631
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردین 1393 - 12:45
655 views

مرزبانان ربوده‌شده تحویل مقام‌های ایرانی شدند

مرزبانان ربوده‌شده تحویل مقام‌های ایرانی شدند

یک مقام آگاه امنیتی از تحویل مرزبانان ربوده‌شده به مقام‌های ایرانی در پاکستان خبر داد. به گزارش سفیر شوشنر به نقل از خبرگزاری فارس، یک مقام آگاه امنیتی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی، با اشاره به خبر آزادی مرزبانان ربوده شده در سراوان گفت:‌ این سرباز‌ان ساعاتی قبل از سوی گروهک تروریستی موسوم به جیش‌العدل تحویل مقامات ایرانی

یک مقام آگاه امنیتی از تحویل مرزبانان ربوده‌شده به مقام‌های ایرانی در پاکستان خبر داد.

به گزارش سفیر شوشنر به نقل از خبرگزاری فارس، یک مقام آگاه امنیتی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی، با اشاره به خبر آزادی مرزبانان ربوده شده در سراوان گفت:‌ این سرباز‌ان ساعاتی قبل از سوی گروهک تروریستی موسوم به جیش‌العدل تحویل مقامات ایرانی حاضر در پاکستان شدند.

ساعتی پیش خبر آزادی مرزبانان ربوده شده کشورمان از سوی گروهک تروریستی جیش‌العدل منتشر شده بود.

به دنبال ربوده شدن ۵ نفر از مرزبانان ایرانی در منطقه جکیگور در شرق ایران که در شامگاه ۱۷ بهمن ماه اتفاق افتاد، گروه موسوم به «جنبش جیش العدل»  روز شنبه ۱۹ بهمن ماه با انتشار تصاویری در توییتر خود مسولیت ربودن این پنج مرزبان ایرانی را بر عهده گرفت.

این گزارش حاکی است گروهک “جیش‌العدل” روز چهارم فروردین در بیانیه‌ای مدعی شد که یکی از مرزبانان ایرانی گروگان گرفته شده به نام  جمشید دانایی فر را به شهادت رسانده است.

سجاد زاهانی، سجاد زاهانی، جمشید دانایی فر، محمد نظامی و جمشید تیموری ۵ مرزبانان ایرانی بودند که توسط گروهک تروریستی جیش‌العدال ربوده شده بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر