مراسم یادبودنمایندگان شهید وفقید خوزستان درمجلس شورای اسلامی دراهوازبرگزار می شود

 مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: مراسم یاد بود نمایندگان شهید و فقید مردم خوزستان در مجلس شواری اسلامی برای نخستین بار در کشور دهم خرداد امسال در اهواز برگزار می شود.

به گزارش سفیر شوشتر، جمال درویش چهارشنبه در نشستی که با حضور خبرنگاران در محل استانداری خوزستان برگزار شد گفت: به مناسبت هفتم خرداد( روز مجلس) این مراسم برای یادبود نمایندگان شهید و فقید استان، با حضور مقامات کشوری برگزار می شود.

مشاور استاندار خوزستان افزود: با توجه به تلاقی برنامه مجلس در روز هفتم خرداد، مراسم یادبود نمایندگان شهید و فقید خوزستان روز دهم خرداد برگزار می شود.

درویش با اشاره به جایگاه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پیشبرد اهداف کشور گفت: مجلس عصاره ملت است و در تمامی دوران از زمان مشروطه تاکنون وظیفه قانون گذاری در کشور بر عهده این نهاد که نماد مردم سالاری دینی است قرار داشته است.

وی بیان کرد: در این راستا برنامه یادبود نمایندگان شهید و فقید استان در تمامی شهرستان های استان نیز برگزار می شود.

دراین مراسم، یاد شهیدان ˈمحمد کاظم دانشˈنماینده اندیشمک،ˈمحمد جواد شرافتˈ نماینده شوشتر و گتوند ،ˈعلیرضا چراغ زادهˈنماینده رامهرمز از شهدای حادثه هفتم تیرˈ و ˈشهیدحجت الاسلام ˈموسوی دامغانیˈنماینده رامهرمز،وشهید علی معرفی زادهˈنماینده شادگان و ˈمحمد نصرالهی ˈنماینده آبادان،ˈسید مصطفی دزفولی ˈنماینده دزفول،ˈقلی شیخی ˈنماینده ایذه،ˈحجت الاسلام غلامرضا حاجی آبادی ˈنماینده ماهشهر و هندیجان،ˈحجت الاسلام سید محمد موسوی طره ˈ ،محمد رشیدیان ˈنماینده آبادان ،ˈلطف الله زارعی قنواتی ˈنماینده بهبهان در مجلس شورای اسلامی گرامی داشته خواهد شد.

منبع:ایرنا

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=2464

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: