به گزارش سفیرشوشتر به نقل از خبرگزاری بسیج در شوشتر وهمزمان با سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل(ره) مراسم باشکوهی به همت ناحیه مقاومت بسیج شوشتر وحوزه بسیج یک شهری محمدرسول الله(ص) وبا سخنرانی حجت السلام والمسلمین حسن زاده استاد حوزه ودانشگاه در مسجد آل طیب برگزارشد.

استاد حوزه ودانشگاه در ابتدای این مراسم به بیان ویژگی های معنوی امام راحل اشاره وخاطرنشان کرد؛حضرت امام فردی بسیار شجاع ودلیر بودند که این ویژگی ایشان را در جای جای حیات مبارکشان به ویژه در دوران مبارزات به وضوح به چشم می خورد.

وی افزود؛حضرت امام خمینی(ره) در تمام طول حیات پربرکتشان به رشد وتکامل شخصیت خویش وحرکت دراین مسیر الهی اهتمام می ورزیدند.

امام جمعه موقت اهواز بااشاره به مصادیق جهاد تبین در انقلاب اسلامی افزود؛ یکی از مهمترین وبارزترین مصادیق جهاد تبین که مقام معظم رهبری فرمانش را صادرکردند ، تبین امام است ، اگر واقعیت امام بدرستی تبین نشود این شخصیت بزرگ دچار تحریف خواهدشدوراه وروش این شخصیت بزرگواراز سوی جریان های داخلی وخارجی گونه ای دیگر بیان می شود.

ایشان گفت؛ درابتدایی قیام خرداد ۴۲امام عزیز بدون داشتن ارتباطات رسانه ای وفقط با توکل بر خدا قدم درراهی می گذاشت که توانست نیروی مردمی را در مقابل نظام ستمشاهی به میدان بیاورد واین گونه نبودکه برای پیروزی انقلاب به فکر ارتباط وکمک خواستن از کشورهای اوروپایی باشد.

ایشان در پایان فرمایشاتشان خاطرنشان کرد؛همه ابعاد شخصیتی امام به گونه ای است که انسان را تحت تاثیر خودقرار میدهد ولی اما اگر تاثیرگذاشتن رابه اثر کردن در عمل خود معناکنیم ،شخصیت خودباوری امام (ره)است که درس خود باوری را راستای خداباوری بیان می کند.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=10830

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: