کد خبر : 652
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 اسفند 1392 - 13:40
683 views

مدیر خانه سبز هنرمندان شوشتر خبر داد

مدیر خانه سبز هنرمندان شوشتر خبر داد

برگزاری دوازهمین دوره همایش ملی فردوسی در شوشتر مدیر خانه سبز هنرمندان شوشتر از برگزاری دوازدهمین همایش ملی فردوسی در شهرستان همزمان با ۱۵ و ۱۶ اسفندماه سال جاری خبر داد. سفیر شوشتر به گزارش خبر گزاری فارس،مجید بهداری امروز اظهار کرد: برای دوازدهمین سال متوالی همایش ملی فردوسی در شهرستان شوشتر با حضور اساتید برجسته

برگزاری دوازهمین دوره همایش ملی فردوسی در شوشتر

مدیر خانه سبز هنرمندان شوشتر از برگزاری دوازدهمین همایش ملی فردوسی در شهرستان همزمان با ۱۵ و ۱۶ اسفندماه سال جاری خبر داد.

سفیر شوشتر به گزارش خبر گزاری فارس،مجید بهداری امروز اظهار کرد: برای دوازدهمین سال متوالی همایش ملی فردوسی در شهرستان شوشتر با حضور اساتید برجسته فردوسی‌شناس کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری این همایش بسیار پرمحتواتر برگزار می‌شود، گفت: در تلاش هستیم تا این همایش به عنوان همایش ملی و پژوهشی در کشور مطرح باشد و در این زمینه از همه توان خود استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به مهمانان این همایش ملی تاکید کرد: این همایش ملی قرار است در دو روز پنج شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ اسفند ماه در شهرستان شوشتر برگزار شود و از سراسر کشور در این همایش مهمانان ویژه‌ای حضور دارد.

بهداری با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر توانمندی زیادی در برگزاری این همایش دارد، خاطر نشان کرد: این همایش جزو هشت همایش ملی و مستمری است که هر ساله در کشور برگزار می‌شود و اساتید برجسته حاضر در این همایش هرساله به این مهم اذعان دارند.

مدیر خانه سبز هنرمندان شوشتر افزود: در این همایش قرار است پنج شنبه ۱۵ اسفندماه رأس ساعت ۱۶ کار خود را آغاز کند و فعالیت آن تا ظهر روز جمعه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در این همایش دکتر مصطفی بادکوبه‌ای و نقالان برجسته کشور حضور دارند و قرار است نوربخش احمدزاده و دو نوجوان دیگر و گروه مجید توسلی از استان لرستان در این همایش حضور داشته و به اجرای برنامه بپردازند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر