محمد منصوری فر مجددا سرپرست معاونت آموزشی واحد شوشتر شد

منصوری فر مجددا سرپرست معاونت آموزشی واحد شوشتر شد.

در مراسمی طی حکمی از سوی دکتر غفار پوربختیار محمد منصوری فر بعنوان سرپرست معاونت آموزشی منصوب شد ، معاونت آموزشی یکی از مهمترین معاونت های مجموعه دانشگاه آزاد میباشد.

به گزارش سفیر شوشتر ، محمد منصوری فر سابقا نیز معاونت آموزشی واحد شوشتر را عهده دار بود که بعلت اختلاف نظرات با ریاست قبلی واحد شوشتر مجبور به استعفا شد .

 قابل بیان است که در هفته گذشته دکتر علیرضا مهدی پور معاون سابق آموزشی واحد شوشتر بود که در لیست جدید معاونین رئیس جدید واحد جایی نداشت و صندلی خود را به محمد منصوری فر داد .

دکتر محمد منصوری فر حال با چالش های اساسی نظیر تعدیل تعداد اساتید حق التدریس که نسبتا تعداد آنها زیاد است و  افزودن رشته های پر مخاطب در مقاطع کاردانی و کارشناسی و رایزنی برای اضافه کردن رشته های مقطع تحصیلات تکمیلی ، دکتری روبرو است.

باید منتظر ماند و دید ، رئیس جدید واحد که با فراغ بال معاونین خود را انتخاب کرده است چقدر از پس این امر مهم برخواهد آمد و چگونه میتواند دانشگاه آزاد زیان ده شوشتر را با صرفه‌جویی‌های مختلف ، تراز مالی دانشگاه به نقطه سر به سر برساند و  این واحد را از حالت زیان‌دهی به وضعیت عادی برساند.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=5690

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: