کد خبر : 5978
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اسفند 1393 - 11:00
622 views

مادری که فرزندش را در آمبولانس به دنیا آورد

مادری که فرزندش را در آمبولانس به دنیا آورد

مادری که فرزندش را در آمبولانس به دنیا آورده بود به سلامت به بیمارستان منتقل شد. به گزارش سفیر شوشتر به نقل از روابط عمومی دنشکده علوم پزشکی شوشتر، سرپرست مرکز فوریتهای پزشکی شوشتر از تولد نوزادی در آمبولانس۱۱۵ در حین ماموریت خبر داد. عباس مهامیدی ضمن اعلام این خبرگفت: طی تماس تلفنی که با مرکز

مادری که فرزندش را در آمبولانس به دنیا آورده بود به سلامت به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از روابط عمومی دنشکده علوم پزشکی شوشتر، سرپرست مرکز فوریتهای پزشکی شوشتر از تولد نوزادی در آمبولانس۱۱۵ در حین ماموریت خبر داد.

عباس مهامیدی ضمن اعلام این خبرگفت: طی تماس تلفنی که با مرکز فوریتهای پزشکی ۱۱۵ شهرستان شوشتر گرفته شد اعلام گردید یک مادر باردار دچار مشکل درد زایمانی شده که اکیپ جاده ای مرکز ۱۱۵ سریعاً به محل مورد نظر درسیاه چادر های عشایری جاده نفت سفید حدود ۵۰ کیلومتری شوشتر اعزام و اقدام به انتقال مادر باردار به بیمارستان الهادی نمودند .

سرپرست مرکز فوریتهای پزشکی افزود: این مادر در حین انتقال دچار دردهای شدید زایمانی شد که با تلاش تیم فوریتهای پزشکی منجر به زایمان طبیعی و تولد نوزاد در آمبولانس گردید.

وی در پایان تصریح کرد: پس از کنترل وضعیت علائم حیاتی مادر و نوزاد جهت ادامه روند درمانی به بیمارستان و زایشگاه الهادی انتقال داده شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر