قلیان ها را جمع می کنیم و پولش را به افراد می دهیم/قهوه خانه ها دنبال تغییر شغل باشند

مقتدایی گفت:بساط قلیان ها در ساحل کارون پهن شده است هرکسی ۴۰-۵۰ تا قلیان آنجا گذاشته است من دیشب به فرماندار این نکته را گفتم که تمام مراکز توزیع قلیان چه در پارکها و چه آنها که مجوز قهوه خانه دارند باید جمع شوند.

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از  رهیاب نیوز ، عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان در پایان نشست خبری خود که امروز در سالن شهید رجایی استاندار برگزار شد اظهار داشت:همین جا اعلام می کنیم هرجابساط قلیان است جمع خواهد شد پول قلیان ها را هم خواهیم داد تا ظالمانه برخورد نشود اما بعد از این کار دیگر نمی تواند برود قلیان بخرد و بساط پهن کند.

وی ادامه داد:بساط قلیان ها در ساحل کارون پهن شده است هرکسی ۴۰-۵۰ تا قلیان آنجا گذاشته است من دیشب به فرماندار این نکته را گفتم که تمام مراکز توزیع قلیان چه در پارکها و چه آنها که مجوز قهوه خانه دارند باید جمع شوند.

مقدایی گفت:نیروی انتظامی تعداد قلیان ها را می شمارد آنها را جمع آوری می کنند و جای آن حواله دست آنها می دهند وفردا پولش را می گیرند این هزینه هم بابت این است که به این افراد صدمه نزنیم چون ما باعث شدیم قلیان رواج پیدا کند و این افراد رفته اند در این موضوع سرمایه گذاری کرده اند.

وی ادامه داد:قبل از مانور مبارزه با مواد مخدر امسال با برخورد با قلیان ها به پیشواز این مانور خواهیم رفت این را گفتیم که اگر کسی می خواهد خودش پیشاپیش جمع کند این کار را انجام دهد قهوه خانه ها هم جمع خواهند شد بهتر است آنها دنبال تغییر شغل باشند.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=5340

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: